Als je pogi hebt zit je safe voor kopman hoor:p buiten brabantse pijl.. maarja wie pak je daar als kopman?.. types kragh en kron kunnen daar wel ver schoppen hoor,
Als je nog 4 transfers hebt, waarom niet als 4de transfer? Ikzelf heb er maar 2 over en had hem gepland met Hermans maar gezien zijn resultaten in de rittenkoersen wordt het Cosnefroy (heb ik nodig in de BP, rijdt alles nog, of mss Powless die ik hoger inschat nu maar enkel BP en Amstel rijdt) en Gaudu, Pogi zet ik als kopman in alles waar hij deelneemt. Zonde van Hermans, ik zou hem gelijk nemen met wat beteren resultaten in Baskenland maar ik kan moeilijk geloven dat "hij zich spaarde" gezien hij eerder sprak van ambities in Baskeland. Bon, on sait jamais, vandaag won mijn kopman een wedstrijd die hij niet zo graag rijdt :-) Met Rex in de ploeg 6 renners in de top 10, die bracht goed op, had hem vorig jaar ook, dit jaar :)
Ik verwacht achteruitgang in wat nu volgt maar was al blij als ik binnen de 5000 eindig en nu al verder geraakt dan ooit verwacht met ploegje, 425 plaatsjes vooruit alweer en vanaf nu terug zakken zeker?
Als je pogi hebt zit je safe voor kopman hoor:p buiten brabantse pijl.. maarja wie pak je daar als kopman?.. types kragh en kron kunnen daar wel ver schoppen hoor,
Gaudu/Cosnefroy