Omdat ik mijn transfers ben vergeten voor MSR heb ik nu nog steeds 4 transfers over. Ik zou graag voor de E3 nog minstens 1 transfer doen en dan heb ik veel mogelijkheden. Welke van deze opties lijkt jullie de beste en met welke renners? Laat ook even weten waarom je dit de beste optie lijkt, alvast bedankt.
Optie 1:
Voor E3: Campenaerts -> Ganna, Powless of Jorgenson
Na Gent-Wevelgem: Merlier -> Madouas
OF
Na DDV: Merlier -> Teuns, Cosnefroy of Hermans
-Zien jullie Merlier nog scoren in GW en DDV. Ik ik GW mss wel maar DDV helemaal niet.
-Is Teuns wel in vorm?
-Dilemma: Ganna of Powless?
Optie 2:
Voor E3:
Campenaerts -> Ganna, Powless of Jorgenson
Merlier -> Pedersen, Kung, Madouas
-Pedersen is heel riskant
-Madouas lijkt de beste optie
Optie 3:
Voor E3:
Campenaerts -> Jorgenson, Valter
Merlier -> Mohoric, Girmay
-Girmay lijkt me niet op niveau
-Gaat mohoric wel meekunnen in de ardennen?
Optie 4:
Voor E3:
Campenaerts -> Valter
Merlier -> Van Baarle, Alaphilippe
Pure speculatie.. maar sinds Teuns weg is bij Bahrein vind ik hem zwakker rondrijden. Misschien heeft de toverdrank van Bahrein er iets mee te maken. Vorig jaar presteerde hij toch redelijk boven verwachtingen. En hij was niet de enige binnen de ploeg.
Optie 1 lijkt naar mijn mening het beste (Powless en Merlier na G-W)
Zeker en vast campenaerts vervangen. Je stelt goede opties voor. Jungels kan ook nog een joker zijn in deze prijsklasse.
Teuns heb ik twijfels over de vorm. Zeker voor de RVV. Als je daar al wilt scoren, vind ik het raar dat je de E3 niet rijdt om erin te komen.
Madouas interessant maar net zoals bij ineos heb je daar meerdere speerpunten (Gaudu, Gregoire) die mekaar mss punten afpakken.
Pedersen vind ik echt intrresant, lijkt echt goed te rijden.. parijs nice en ook milaan .. ik zie hem toch tot parijs paar keer top 5
Ik let er wel juist op dat Kung volgens pcs het rugnummer met 1 draagt, is hij dan de effectieve kopman?
Ik heb ook nog Campenaerts en zal voorlopig wachten tot voor DDV om er Powless in te brengen. Getwijfeld over Ganna maar het is echt een raadsel hoe hij in Vlaanderen zal rijden. Roubaix zal hij goed zijn, maar daar heb je toch wat geluk nodig ook.
Als er in E3 of Gent nog iemand belangrijk uitvalt kan het nog wijzigen maar Powless zou enige transfer kunnen worden voor de Waalse.
Amai een uitgebreid stressje :).
Campenaerts weg voor E3 lijkt een no brainer. Merlier houden tot DDV vind ik een moeilijke omdat daar naar mijn mening veel kanshebbers zijn en voor GW is het net wel of net niet over de Kemmel geraken.
Ik zou ze sowieso gelijktijdig transfereren om Mohoric erin te krijgen, die heeft in iedere wedstrijd kans op winst en lijkt tóch best in vorm. Dan heb je nog budget voor Ciccone/Skjelmose, Guerreiro (-> zit met Mas?) of ...Lafay 😀. Die laatste lijken geen zekerheden, maar afgaand op het forum heeft veel volk Powless, Valter of Ganna erin gehaald. Jorgensen is/wordt een topper maar eerder voor de middellange klim, vermoed ik ,die we in ons landje niet hebben.
Als je voor optie 1 gaat zou ik voor Powless gaan (persoonlijke mening, want het kan tegenzitten voor iedereen in P-R, dus ook voor Ganna en ik zie hem niet veel punten pakken in andere koersen. Daarnaast zou ik Merlier er na G-W uit doen voor Madouas, Teuns na DDV leek me eerst de beste optie, maar hij overtuigt niet in Catalonië, als je voor Hermans gaat na DDV, kan je even goed wachten tot de Brabantse pijl, dus dat lijkt me niet goed.