Wie heeft er al spijt gekregen van een transfer? Ik met Laporte. Had die juist voor MSR voor Pogi geswitcht en nu wint die wel twee keer na elkaar zeker? Dat was mijn enige optie om Pogi erin te krijgen. Pogi is een must en dat weet iedereen. Anders moest ik er twee transfers voor opofferen. Damn man. Ge wilt niet weten hoe ik mij voel wtf 😫
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Bewerkt:Â 29 mrt. 2023
Transferspijt
Transferspijt
16 opmerkingen
Like
Opmerkingen (16)
bottom of page
Drm als je Pogacar wil moest je hem int begin nemen of te wel 1/1 door WVA/VDP na Roubaix. Nooit iemand eruit doen die nog punten zou pakken, nooit. Veel sterkte!
Bij mij is het nog veel erger! Ik heb MVP eruit gehaald voor MSR zodat Pogi erin kon. En ik heb geen Laporte in mijn team.
Tot op heden ben ik er niet van overtuigd dat Pogi echt een must is, zolang je natuurlijk WvA en MvdP in je ploeg hebt. Ik heb 1561 punten, momenteel nog zonder Pogi en sta in de minicompetitie met vrienden op de eerste plaats met 230 punten voor op een team met MvdP, WvA én Pogi.
Voorlopig wel een beetje spijt van mijn enige transfer. Na MSR Campenaerts -> Ganna. Andere opties waren Jorgenson en Powless die het allebei veel beter doen dan Ganna en ook nog eens de heuvelklassiekers rijden. Als ganna PR wint ben ik natuurlijk een stuk blijer maar ik vrees ervoor.
Ik had ook mvp uit gedaan voor pogi , heb wel laporte en mohoric en pedersen . Dus stel je voor als ik die wissel niet had gedaan.. want sta nu op plaats 1000
Laporte stond bij vorming van mijn ploeg absoluut bij de top gezien de prijs voor zijn palmares de laatste jaren. Van Van Baarle heb verwacht ik wat hetzelfde gezien zijn wedstrijden er nu aankomen. Ik hou geld over in begin, had na openingsweekend nog een 8 miljoen reserve en nog steeds geen spijt van gehad. Heb er toen gelijk Campenaerts na de Omloop uitgedaan voor Pidcock want ik had er geen vertrouwen meer in.
Nooit renners wegdoen die nog veel punten kunnen scoren. Doe ze alleen weg als je zeker bent dat diegene die je transfereert een hoop meer punten zal pakken.