Vandaag: OUT: Campi IN: Powless/Ganna (twijfel nog teveel omdat uitschieter Ganna wel mogelijk is) Na DDV: OUT: Merlier/De Lie IN: Teuns/Sheffield/Madouas/Hermans Na PR: OUT: WVA & MVDP In: "Scout Ronde van Baskenland" Opmerkingen? Suggesties? Kritiek?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (7)
bottom of page
Ik zou zeker en vast Powless nemen en Merlier uit transfereren na DDV (want ik denk dat de Lie nog P-R & Brabantse pijl rijdt). Verder zou ik niet iemand van ineos transfereren. Teuns en Hermans lijken me later goede opties, ze zulke wss nog pieken richting de Ardennen. Chic dat je nog 4 transfers hebt.
Wat betreft Ganna & Sheffield, beide maken zeker kans op punten. Maar bij Ineos is het zo moeilijk om vooraf te bepalen wie de kopman is. Daarom heb ik mannen als Sheffield, Turner etc. in het begin niet meegenomen, en voor dezelfde reden zou ik ze niet inbrengen als transfer, zeker nu gezien de onbekende situatie met Pidcock + de onbekende vorm van Turner.
Powless zijn vorm is echt veelbelovend en hij heeft ook al bewezen een kassei te kunnen verteren. Daarom schuif ik hem al lange tijd naar voren, en lijkt me van jouw lijstje de meest interessante transfer.
Merlier eruit na DDV staat bij mij ook op de agenda, maar wie dat wordt weet ik nog niet. Ik weet niet of je Pidcock hebt, maar of die DDV rijdt en in welke vorm kan ook invloed hebben op je transferbeleid.
Voorlopig kan Teuns mij niet echt overtuigen in Catalonië, maar die hoeft nu natuurlijk nog niet top te zijn. Idem voor Hermans. Madouas kan goed scoren in de komende koersen - maar als je hem pas in je team zet na DDV kan hij misschien enkel nog punten pakken in de ronde. Ik denk dat FDJ voor de Waalse koersen resoluut voor Gaudu gaan. (en eventueel Grégoire).
Van Wout en Mathieu verwacht ik dat een van beide misschien toch Amstel zal rijden.
Als je Campi -> Powless transfereert, kan je evengoed wachten tot woensdagochtend. Blijkt dat Pidcock niet start (en je hebt hem), dan is een transfer van Campenaerts wrs niet meer aan de orde.