Nu we weten dat zijn voorjaar er zo goed als zeker opzit, zouden jullie nu al een transfer doen?
Ik had zowiezo nog 3M opzij staan voor dit soort gevallen, maar kijk toch liever naar een optie die evenveel kost.
Wie zouden jullie nemen ?
Naesen , Teunissen , Powless , Sagan , Vanmarcke , Tratnik , heb ik nog allemaal niet in mijn ploeg..
De bijbel zegt dat je niet in paniek transfers mag doen, ik deed dat de eerste keer ook en bij de waalse klassiekers kon ik nog 2 man opstellen omdat mijn wissels op waren. Ik zou alleszins die wissel niet rap rap doorvoeren tenzij je er een topsprinter wil insteken, vandaag is toch maar voor de halve pot dat er gespeeld wordt. Ik zou overwegen om Turner gewoon de bank te laten vullen en hem niet te wisselen, iedereen gaat wat darlings verliezen de volgende weken.
Wat doe je als jouw vervanger vandaag tegen de grond ligt?
Vandaag is geen WT koers, minstens wachten tot strade en idealiter zelfs tot Milaan Sanremo zodat Parijs Nice en de Tirreno gedaan . Uit die koersen ga je veel lessen kunnen trekken voor de rest voorjaar.
Ik zou die 3m gewoon gebruiken voor mohoric/laporte
Zit met de zelfde miserie, gewoon wachten, transfers sparen. Er is niemand voor 6M die het echt waard is om nu in te brengen
Mij lijkt Jungels interessant gezien programma in Vlaanderen & Wallonië. Maar zoals gezegd best wachten tot Sanremo, dan zijn we al wat koersen verder.
Dan lijkt Wellens me de beste optie, maar zou nog steeds geen transfer spenderen, zeker niet als je Poga nog niet hebt. Is inderdaad wel jammer om 6 miljoen op je bus te laten ' wegrotten'.