Menten werd een pak interessanter toen De Lie besliste om Le Samyn niet te rijden, maar ben zelf ook voor Page gegaan omdat ik zijn recente resultaten in Australiƫ relevanter vond dan Menten z'n resultaten
jammer dat de kopgroep met stuyen en campenaerts werdt gegrepen, maar daarnaa opnieuw de kopgroep met stuyven en kragh andersen en campenaerts anders was het punten pakken maarja nu bijna niks....
Ook enkel SKA in de top 10, maar ik denk dat je gisteren met 25-30 punten te halen op dezelfde positie in de klassering kon blijven, dus daar kan men nog tevreden mee zijn volgens mij(een echt slechte dag zou ik dit dus niet noemen). Gisteren zijn de spelers met iemand van de Top 3 wel 30-60 punten uitgelopen, maar de grotere koersen gaan meer verschil maken.
Volgens mij is het dan belangrijker om bij de Monumenten of World Tour-koersen eens stevig uit te pakken met vb. een top 2000 plek in het dagklassement, dan ga je pas een serieuze sprong maken in het klassement.
Gelukkig weegt deze koers totaal niet zwaar door. Heel veel renners in top 10 die bijna niemand heeft. Ik had enkel SKA & Stuyven en ben van rank 1000 naar 1400, zeer tevreden mee in principe
Menten last minute erin gebracht nadat Waerensjkold gevallen was in Algarve en van startlijsten OHN en KBK gehaald werd. Leek mij niet meer zo zeker allemaal, en dat pakt nu gelukkig goed uit.
Jammer dat de kopgroep het niet haalde, maar ik vermoed dat de meeste die renners wel hebben.
Ik vond het ook dat hij niet echt overrated was maar ook niet echt underrated. Khad em in enkele drafts gestoken maar toch plaats moeten maken voor Page en andere renners... We zijn wel nog maar 3 koersen ver e, wie weet scoor je goed in de weken van Gent-W en de ronde.
Ik heb Menten er last minute ook ingebracht ipv Waerensjkold, meevaller, jammer dat ik page als kopman had gezet want die heeft de finish nogeens niet gehaald.
Menten werd een pak interessanter toen De Lie besliste om Le Samyn niet te rijden, maar ben zelf ook voor Page gegaan omdat ik zijn recente resultaten in Australiƫ relevanter vond dan Menten z'n resultaten
jammer dat de kopgroep met stuyen en campenaerts werdt gegrepen, maar daarnaa opnieuw de kopgroep met stuyven en kragh andersen en campenaerts anders was het punten pakken maarja nu bijna niks....
Die kopgroep met 5.. 4 renners uit mijn team, de enige eigenlijk die vandaag reden..
Zo gelukkig, kga veel punten pakken!
Worden ze toch niet ingehaald zekers.. geen enkele top 10..
BALEN!
Dramatisch dat ze die kopgroep nog terughalen, met Stuyven en Campenaerts.
Gelukkig weegt deze koers totaal niet zwaar door. Heel veel renners in top 10 die bijna niemand heeft. Ik had enkel SKA & Stuyven en ben van rank 1000 naar 1400, zeer tevreden mee in principe
Ik heb hetzelfde voor, de avond ervoor Menten eruitgehaald
Menten last minute erin gebracht nadat Waerensjkold gevallen was in Algarve en van startlijsten OHN en KBK gehaald werd. Leek mij niet meer zo zeker allemaal, en dat pakt nu gelukkig goed uit.
Jammer dat de kopgroep het niet haalde, maar ik vermoed dat de meeste die renners wel hebben.
Voor mij ook echt geen goede punten, heb alleen stuyven in top 25. Menten heb ik de dag voor de Omloop er uit gehaald voor waerenskjold.
Had 2 renners in de top 10. Theuns & SKA.
Ik had De Bondt al kopman en ook nog stuyven en campenaerts. Ik had ook Milan Menten de dag van deadine uit mijn team gehaald.
stuyven was de motor van de groep jammer dat de bondt en de man van arkea er niet in geloofden
wel heel straf van Menten! Ik ben wel blij dat hij nu al een profzege binnenhaalt! Alleen jammer dat hij niet meer in mijn team zitā¦
Verder toch wat puntjes met SKA.. een collectieve off-day voor veel mensen denk ik
Verdomme, ik heb enkel Menten in de top 10, gelukkig Campenaerts gedumpt al na Kuurne.
Ik had hem ook overwogen, maar dan uiteindelijk voor Waerenskjold gegaan die nu niet gestart is pff