Ik snap nog steeds niet wat de bedoeling is van 'plan pogi'. Hem niet nemen in het begin omdat hij toch niet veel punten zou nemen kan ik ergens nog begrijpen maar er zijn zoveel scenarios waar dat fout kan gaan. Kopman podcast heeft het er ook over gehad maar het is mij niet duidelijk.
Waarom doen sommige van jullie dit wel/zeker niet?
NIET AAN BEGINNEN!
Wat als Pogacar besluit om alleen MSR, RVV en LBL te rijden?
Zeker niet aan beginnen haha
Pogacar direct nemen want wordt moeilijk om hem te transfereren met die belasting van 1m
Iedereen zegt dat transferen 13 miljoen kost, maar is toch maar 12.5? 11 x 1.10= 12.1, naar boven op 0.5 miljoen is dan toch 12.5? In Kopman zeiden ze ook 13. Raar.
De lie kn je op een bepaald voor ronde mss evt ook eruit halen als hij geen schelde rijd en dan kijken wie uitviel , dubbele transfer dan wel.. transfers plannen doe ik niet. Ik weet wel dat ik pogi erin zal krijgen.
Het plan bestaat eruit een andere dure renner te pakken die meer rijdt dan hem en hem erin te zetten voor MSR. Een betere optie lijkt mij om nog wat meer risico te pakken en dan bv Van Baarle te nemen (9mil) en hem pas te transfereren voor RVV.
Het probleem is dat je ofwel 4mil op de bank moet houden om de transfer te doen ofwel 2 transfers moet doen om hem in je team te krijgen.
Als je rekent om een val van WVA of VDP, dan heb je natuurlijk een "gratis" Pogacar want al de andere moeten op zoek naar een vervanger.
Het is een risico dat goed kan uitdraaien en slecht kan uitdraaien.
Ik neem hem want transfereren wordt moeilijk