Ik heb nog 2m over maar weet absoluut niet hoe ik het zou gebruiken. Ben nu al helemaal tevreden met mijn team. Heeft iemand suggesties want ik geraak er niet uit.
Ik zou enkel dekker veranderen naar een 5 miljoen. Zoals bv vanmarcke of naesen. Anders zou ik er niet meer aankomen. Je kan ook je geld sparen en gebruiken voor de transfers.
Ik denk dat ik voorlopig voor vanmarcke ga gaan. Hij rijdt wel veel koersen maar zie hem niet overal goed scoren. Is wel nog een niveau hoger dan Dekker natuurlijk
Ik zou David Dekker eruit doen en Vanmarcke inbrengen omdat hij de kleinere koersen rijdt en zo dus veel punten zal kunne sprokkelen als alles goed verloopt.
Dekker gaat er uit maar ik denk wel niet dat vanmarcke vaak prijs gaat rijden in de kleinere sprintkoersen. Het is niet dat hij zich in elke massasprint mengt. Ik denk dat hij eerder in de kasseiklassiekers kans maakt.
Is david dekker niet de sprinter in kleinere koersen? Ik zou eerder page upgraden.. naesens of vanmarcke voor kleinere koersen.. al heb je natuurlijk al klasbak campenaerts! Blijft de beste koop.voor 6
Klopt hij staat er op voor kuurne, samyn en bredene en bij arkea durven ze wel is met 3 de top 10 in te sprinten en hij was ook maar 3m vandaar de keuze.
Naesens ipv page? Mijn team is echt bijna zelfde , ik heb alleen bg naessens ipv page,.en heb ook nog kron ipv wats topteam! Buiten dat ik overweeg pidcock eruit te halen.. maarja beter afblijven wss, dit team gaat hoog scoren!
Page is mijn ultimate dark horse dit jaar dus die gaat er helaas niet meer uit. Ik had hem sinds vorig jaar in ‘t oog en heb hem sindsdien altijd gevolgd. Ik denk dat eerder Dekker gaat sneuvelen
Daar heb ik weinig commentaar op doordat het grotendeels hetzelfde als mijn team is buiten de lotto mannen en kristoff en een paar busrenners. Maar waarom wissel je niet dekker met een 5m-renner? Kdenk dat je sws meer punten zal scoren daarmee; jungels, rota, powless, vanmarcke...
Ik haal dekker eruit en dan ga ik voorlopig voor Vanmarcke. Kans is groot dat het toch terug verandert en ik voor Bilbao, Costa of Powless ga. Deze 3 zijn toch meer winnaarstypes en ondanks het beknopte programma kunnen ze zomaar dubbel zoveel punten halen als vanmarcke die 12 koersen rijdt.
Vorig jaar had hij toch echt niet zo’n goed voorjaar buiten een 3de plek in de omloop. Ik denk helaas dat zijn periode gedaan is. Zou kunnen dat hij terug consistent top 20 plekken rijdt maar dan gok ik liever op een mogelijke revelatie.
Ik zou enkel dekker veranderen naar een 5 miljoen. Zoals bv vanmarcke of naesen. Anders zou ik er niet meer aankomen. Je kan ook je geld sparen en gebruiken voor de transfers.
Ik zou David Dekker eruit doen en Vanmarcke inbrengen omdat hij de kleinere koersen rijdt en zo dus veel punten zal kunne sprokkelen als alles goed verloopt.
Is david dekker niet de sprinter in kleinere koersen? Ik zou eerder page upgraden.. naesens of vanmarcke voor kleinere koersen.. al heb je natuurlijk al klasbak campenaerts! Blijft de beste koop.voor 6
Naesens ipv page? Mijn team is echt bijna zelfde , ik heb alleen bg naessens ipv page,.en heb ook nog kron ipv wats topteam! Buiten dat ik overweeg pidcock eruit te halen.. maarja beter afblijven wss, dit team gaat hoog scoren!
Daar heb ik weinig commentaar op doordat het grotendeels hetzelfde als mijn team is buiten de lotto mannen en kristoff en een paar busrenners. Maar waarom wissel je niet dekker met een 5m-renner? Kdenk dat je sws meer punten zal scoren daarmee; jungels, rota, powless, vanmarcke...
Van avermaet zal toch wel meer punten halen dan page
Weet je welke koersen Page zal rijden? Vind hem ook zeer interessant, maar op PCS nog geen programma van hem bekend.