Hier kan ik gewoon geen tips meer voor geven… Ik ga zelf ook Merlier eruit doen voor MSR maar dan denk ik toch dat ik Pedersen in de plaats ga zetten (Zelfs na mislukt transfer vorig jaar). Heb lang getwijfeld over Pedersen/Matthews maar bij Pedersen verwacht ik sneller een uitschieter en dat is wat je nodig hebt om veel punten te halen. Verder heb ik nog Benoot en Kristoff ipv Alaphilippe. Alaphilippe is idd een goeie gok maar ik weet niet of ik die durf nemen.
Prima team, ik ben ondertussen ook van mening dat Alahilippe van in t begin nemen een verschil kan maken. Ik blijf het wel gewaagd vinden van Merlier te nemen voor 2 koersen, want dan mag er niet veel fout lopen in die 2 koersen voor hem. Anderzijds ben je dan ook een eerste transfer kwijt, je weet nooit wie van de kleppers (WVA, MVDP) ziek zou worden net voor Ronde Van Vlaanderen bijvoorbeeld.
Vrij goei team. Die 4Mtjes ik ben benieuwd :). Zelf had ik ook eerst Alaflup maar tis ne moeilijke. Heb nu benoot en da miljoentje heb ik een 7M gestoken en er een 8M van gemaakt.
Bij Pasqualon heb ik mijn twijfels maar voor de rest vrij gelijk aardig aan het mijne. Enkel denk ik dat ik meer risico's neem, kan in beide richtingen gaan dusja
Sterke renner opzich maar bij Intermarche mocht hij zijn ding doen. Nu zal hij moeten werken voor een bepaalde kopman in meeste van zijn deelnames vermoed ik. Hij is ook niet meer van de jongste. (Enkel DdV zie ik hem zelf zijn gang mogen gaan maar hier is nog geen lijst van beschikbaar dus moeilijk in te schatten) Kan natuurlijk goed uitpakken maar ik geloof er niet in
Ja, het is van moeten bij hem dit jaar, ik hoop wel dat hij de Waalse Pijl rijdt dan. Het is iemand waar ik eerst van dacht om hem niet te nemen, maar je kan echt een verschil met hem maken.
Ik heb zelfs 3 lotto mannen, met kron nog, mooi team, zijn wel dure vogels pogi vdpoel wout pidcock en alaphillipe samen.. als je weet dat ze vaak samen gaan rijden.. ik heb pidcock er niet bij, turner heeft evenveel potentie in vlaanderen.. kan hem evt na roubaix ng inzetten , alaphillipe durf ik niet aan, maar zie hem wel graag rijden..
Niks op aan te merken zeer sterk team! Wel heel verschillend van mijn team in vergelijking met vorig jaar want daar hadden we bijna hetzelfde team haha, mijn team plaats ik nog later als er nog eventuele startlijstwijzigingen gebeuren. Succes!
En vind je Merlier niet wat duur voor enkel Bredene en Nokere?
Voorlopig heb ik maar 3 andere dus kan niet anders zeggen dan goed team. 😀
Waren eigenlijk maar 2 andere tot 10 minuten geleden, dan heb ik er Merlier uitgehaald voor Welsford. Scheelt 3 miljoen en doet zelfde koersen.
Hier kan ik gewoon geen tips meer voor geven… Ik ga zelf ook Merlier eruit doen voor MSR maar dan denk ik toch dat ik Pedersen in de plaats ga zetten (Zelfs na mislukt transfer vorig jaar). Heb lang getwijfeld over Pedersen/Matthews maar bij Pedersen verwacht ik sneller een uitschieter en dat is wat je nodig hebt om veel punten te halen. Verder heb ik nog Benoot en Kristoff ipv Alaphilippe. Alaphilippe is idd een goeie gok maar ik weet niet of ik die durf nemen.
Prima team, ik ben ondertussen ook van mening dat Alahilippe van in t begin nemen een verschil kan maken. Ik blijf het wel gewaagd vinden van Merlier te nemen voor 2 koersen, want dan mag er niet veel fout lopen in die 2 koersen voor hem. Anderzijds ben je dan ook een eerste transfer kwijt, je weet nooit wie van de kleppers (WVA, MVDP) ziek zou worden net voor Ronde Van Vlaanderen bijvoorbeeld.
Vrij goei team. Die 4Mtjes ik ben benieuwd :). Zelf had ik ook eerst Alaflup maar tis ne moeilijke. Heb nu benoot en da miljoentje heb ik een 7M gestoken en er een 8M van gemaakt.
Welsford kan je ook nemen en die erin laten staan tot aan de scheldeprijs zijn programma net bekend. https://sporza.be/nl/2023/02/21/programma-sam-welsford/
En dan kan je van uwe 4M ineens een 7 maken en heb je 4 transfers over ...
Of voor 7M heb je ne zekere sprinter van UAE en kan je hetzelfde doen en die rijdt dan 4 koersen ipv 2...
Vanwaar de keuze voor Stuyven boven Pedersen?
Bij Pasqualon heb ik mijn twijfels maar voor de rest vrij gelijk aardig aan het mijne. Enkel denk ik dat ik meer risico's neem, kan in beide richtingen gaan dusja
Verwacht je veel van Alaphilippe?
Ja hier kan je niet veel negatief over zeggen😉
persoonlijk geen fan van de Lotto mannen, maar snap zeker wel waarom je ze neemt.
Niks op aan te merken zeer sterk team! Wel heel verschillend van mijn team in vergelijking met vorig jaar want daar hadden we bijna hetzelfde team haha, mijn team plaats ik nog later als er nog eventuele startlijstwijzigingen gebeuren. Succes!