Tja iedereen kan uitvallen he..kristoff uitzetten was mijn grootsste twijfel.. maar ik wou echt me joker nizzolo inpassen.. meeus uitzetten vond ik minder erg.. al zal hij ook wel scoren. Met de lie philipsen nizzolo welsford vind ik dat ik genoeg sprinters heb. Want hoeveel echte sprints met puur alleen de sprinters gaan we zien.. ik denk niet super veel..
De lie voor de ronde met iemand die uitviel of niet echt meer iets te winnen heeft. Ofwel na roubaix. Maar vermoed dat ik hem er mss wel voor de ronde evt ng inkrijg. Afwachten wat zijn schema zegt van pogi. Als hij alleen ronde amstel ofzo rijd, is het mss niet eens de moeite.
Brabantse pijl is ook maar prijscatogerie zoals kuurne en le samyn ofnie? Tegen dan zal evenepoel er ook wel inzitten.. en die ineossen zullen ook wel nog rijden ,, mss toch zeker 1 van de 3..
Goed team tenzei er iemand valt
De lie voor de ronde met iemand die uitviel of niet echt meer iets te winnen heeft. Ofwel na roubaix. Maar vermoed dat ik hem er mss wel voor de ronde evt ng inkrijg. Afwachten wat zijn schema zegt van pogi. Als hij alleen ronde amstel ofzo rijd, is het mss niet eens de moeite.
En wat is je plan met Pogacar?