Zij gaan de sprintmogelijkheden onder hun twee moeten verdelen. En zullen allebei waarschijnlijk ook redelijk duur zijn. Gaan volgens mij dus niet genoeg punten pakken.
Mathieu VDPWaarschijnlijk ga ik hem toch nemen, maar omdat hij (tot nu toe) maar 4koersen rijdt is het wel heel weinig. Het kan zijn dat het aan mij ligt maar hij geeft ook een iets mindere indruk in het veld dan andere jaren(het wk nog afwachten). Maar zoals ik zeg de kans is heel groot dat ik hem gewoon neem want als hij weer 4van de 5 koersen top 5 rijdt is hij het geld al waard.
Mvdp - als je keuzes moet maken bij de dure renners kies ik eerder voor wva en pogi
Ewan - lijkt altijd een goed idee tot hij weer valt
Jakobsen - op papier de snelste man, maar waarschijnlijk te duur zoals in Tdf
IGaat er minimum 6 rijden.
Jakobsen en Merlier
Zij gaan de sprintmogelijkheden onder hun twee moeten verdelen. En zullen allebei waarschijnlijk ook redelijk duur zijn. Gaan volgens mij dus niet genoeg punten pakken.
Mathieu VDP Waarschijnlijk ga ik hem toch nemen, maar omdat hij (tot nu toe) maar 4koersen rijdt is het wel heel weinig. Het kan zijn dat het aan mij ligt maar hij geeft ook een iets mindere indruk in het veld dan andere jaren(het wk nog afwachten). Maar zoals ik zeg de kans is heel groot dat ik hem gewoon neem want als hij weer 4van de 5 koersen top 5 rijdt is hij het geld al waard.
Wat denken jullie over MVDP?