Ik heb vanuit de losse hand vandaag eens mijn eerste team op tafel gezwierd. Wat denken jullie ervan? Suggesties zijn altijd welkom!
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Voorlopig team - Suggesties welkom!
Voorlopig team - Suggesties welkom!
5 opmerkingen
Like
Opmerkingen (5)
bottom of page
Nog wat aanpassingen doorgevoerd. Wat denken jullie nu?
Sterk team, als je er nog maar net aan bent begonnen! Een paar twijfelgevallen zoals Malucellie en Fretin, die zoals @jos.brinkie zei, kan vervangen naar een 1M. Daarnaast zijn Sheffield en Lampaert geen garantie op punten. Lutsenko en Hofstetter zijn gewaagde keuzes die niet daarom slechte keuzes zijn en Laportes programma is tot nog toe beperkt-maar dat kan nog veranderen.
Lutsenko is toch wel een grote gok (die wel goed kan uitpakken). Mayrhofer is een groot talent die dit seizoen al een worldtour wedstrijd heeft gewonnen, goed gevonden alleen nog zijn programma afwachten. Lampaert lijkt me toch ook niet de beste optie voor 7m. Hofstetter en Sheffield zijn ook niet meteen zekerheden op punten. Verder ook nog afwachten op Laporte zijn volledige programma. Tip: vervang Malucelli en Fretin door Engelhardt en Quick zo komt er weer 2 miljoen vrij voor andere upgrades. Wel een heel mooi team voor er niet te lang over na te denken!
er zitten een paar leuke renners zoals Lampaert, Wright en Sheffield in.
Persoonlijk vind ik het toch wel een risico om Stuyven, Hofstetter én Lutsenko te nemen. Stuyven en Lutsenko rijden een uitgebreid programma, maar ik zie ze persoonlijk niet veel te scoren. Hofstetter zijn programma is (voorlopig) beperkt.
Ik zou dan toch nog Pidcock of MVDP erin proberen puzzelen in hun plek.