Ik ben voor de combo Teunissen-Philipsen gegaan, maar Van Baarle kan ook wel veel punten pakken. Voor de rest vind ik het goed dat je Matthews gekozen hebt, ik heb hem ook genomen, hij kan echt wel goede uitslagen rijden en is redelijk onder de radar gebleven. Sagan is wel een risico, renners als Teunissen vb. geven meer zekerheid.
Klopt ergens wel. Maar zekerheden :) Sagan is idd een risico ma ik denk dat hij misschien wel terug goesting heeft om in zijn laatste jaar zich nog is te tonen. Waarom kies jij ook Milan en niet Louvel en wel zingle? Ik heb Milan genomen om dat die in die laatste races die betere sprinters toch een hak kon zetten maar van Louvel en zingle weet je het niet echt, zouden zij kopman zijn ? Ik was ook aant denken aan Walscheid.
Ik heb door verschuivingen ondertussen Zingle geüpgraded naar Walscheid. Voor Milan heb ik gekozen omdat hij een sprinter is met een body die het Vlaamse werk vb. Omloop aankan. Louvel kan wel top 15 rijden, maar ik geloof in andere namen.
Philipsen mikt dit voorjaar weer op zijn tourvorm van 2022 dus lijkt me samen met teunissen een betere optie.
Ik ben voor de combo Teunissen-Philipsen gegaan, maar Van Baarle kan ook wel veel punten pakken. Voor de rest vind ik het goed dat je Matthews gekozen hebt, ik heb hem ook genomen, hij kan echt wel goede uitslagen rijden en is redelijk onder de radar gebleven. Sagan is wel een risico, renners als Teunissen vb. geven meer zekerheid.