Op basis van Milaan-Sanremo en de E3 vandaag lijkt hij toch niet in de vorm te verkeren die hij vorig jaar op dit moment had. Zijn er nog mensen hier die met Girmay gestart zijn en zo ja, zien jullie het nog goedkomen in de komende 4 zondagen (Gent-Wevelgem, Ronde, Roubaix, Amstel)?
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (7)
bottom of page
Ik heb Girmay ook, maar het lijkt me het slimste om af te wachten tot na Gent-wevelgem, en dan te bekijken of een eventuele wissel nodig is. Dat zou dan madouas worden.
Ik vond hem dit jaar toch ook te duur, bevestigen is ook niet altijd gemakkelijk na zo'n prachtig voorjaar in 2022.
Moest ik hem zelf hebben, zou ik misschien toch morgen nog afwachten met Girmay, want als het toch een sprint zou worden met een grotere groep, dan gaat hij normaal wel punten pakken. Daarna is het wellicht een goed moment om hem te wisselen voor een goede 7M renner zoals Kung, Madouas,..
Ik had dit al verwacht dus heb hem nooit in mn ploeg gestoken. Transferren lijkt een goede optie
Wisselen
Nee, ik vond hem voor 8 miljoen veel te duur. Zag hem ondanks zijn zege in Gent-Wevelgem vorig jaar niet veel doen in de klassiekers.
Ik zie hem enkel zondag een deftige kans maken op een goede uitslag maar dat worden daar zware omstandigheden dus dat kan alle kanten op.
Ja , zijn topvorm ligt volgende week !