Zoals je kan zien heb ik Turner in mijn team, de laatste berichten zijn hoopgevend en hij zou zich klaarstomen voor zijn comeback in de e3. Echter zal hij waarschijnlijk niet in topvorm zijn. Welke transferopties zien jullie? Welke renners vinden jullie veelbelovend? Tips zijn welkom!
top of page
Ga naar je live website om dit te zien werken.
Opmerkingen (2)
bottom of page
Ik heb getwijfeld om Bilbao erin te brengen voor Turner (was in vorm in de voorbereidingskoersen, vorig jaar 5de in de Strade en rijdt ook de Waalse Pijl en LBL - en Milaan Sanremo, maar da's van minder belang). Maar het risico lijkt me wat te groot, en als Turner inderdaad terug fit geraakt tegen de E3 denk ik dat hij nog steeds meer kan opbrengen.
Na de Strade is er anderhalve week geen koers voor de manager, dus denk ik dat het slimmer is om zeker tot dan af te wachten, en medische updates op te volgen.
Het lijkt erop dat je tot Roubaix een zekere balans in jouw team hebt en dat je voorlopig weinig opties hebt voor erna. Om dus zo min mogelijk transfers op te smossen is het mss beter om hem gewoon 1 op 1 te transfereren. Ik ben benieuwd naar Powless in de Vlaamse koersen en de kans is reƫel dat hij ook naar de Ardennen trekt.
Maar zoals anderen al aangehaald hebben, kan je wellicht beter even de vormpeilen na Tirreno-A. en Parijs-Nice afwachten.