Voor Nokere stond ik nog 21 000e, nu sta ik rond P1 000 met plaats 100 deze speeldag! We doen weer mee, zoals ik zei eerste balans na Sanremo :)). Hoe verloopt het bij jullie?
Een mededeling voor de critici; dit forum heeft dus zeker z'n nut ;).
1500e. Als ik vanmorgen niet een kwartier te laat was om Merlier en Campi te transferren (😡) stond ik wss nog een stuk hoger, voortaan zet ik de wekker. Ik hoop trouwens ook dat iedereen mijn advies in het begin om alle toppers te pakken heeft gevolgd want die gaan nog veel scoren.
Tevreden voorlopig over mijn ploeg, nog geen wissels gebruikt(geen Merlier of Campi), maar zal toch nog wat moeten inhalen voor de gewenste top 1000 plek.
Wel fijn om te zien dat de spelers van dit forum goed aan t scoren zijn met toch meestal goede tips. Zoals iemand eerder zei hier kunnen we bijna allemaal eindigen bij de beste 10% spelers.(top 6000) Om dan nog hogerop te geraken heb je ook een beetje geluk nodig en vooral de juiste combinatie van de toprenners.
Rond plekje 500, zonder arrogant te doen zou ik met deze ploeg altijd in de top 1000 moeten kunnen blijven staan tenzij er een paar stevige uitvallen, ik heb een ploeg met praktisch alleen toppers of mindergoden, geen middenveld, en vanaf nu is dat middenveld van 5-6 Mers uitgespeeld nu is het voor de grote jongens.
Heb wel al 2 transfers gedaan, maar het is niet dat ze verspild zijn want Powless en Mohoric rijden zowel de Vlaamse als Waalse klassiekers en ik denk dat ze meer punten gaan opleveren dan als je alle 4, de transfers spaart voor de 'echte' waalse renners die alleen dat rijden vb. Evenepoel.
Ik sta rond plaats 9500, ik had nu al iets beter verwacht, maar ben wel 12500 plaatsen gestegen sinds nokere koerse. Ik denk dat die lagere score vooral komt door het niet nemen van Laporte, Merlier, Benoot, SKA en powless. Zou ik nog veel stijgen met nog 4 transfers achter de hand en met Pogacar, Van Aert, Van der Poel, Girmay, kung, De Lie, Philipsen, Stuyven, Mohoric, Kristoff, Welsford en pidcock als toppers voor de komende koersen?
200 punten op MSR is redelijk weinig als je bedenkt dat elk team met VDP, Pogacar en Van aert al sowieso meer dan 200 punten heeft. Daarom sta je ook 38000ste vandaag maar don’t worry waarschijnlijk stijg je toch nog alleen maar
Meer dan bizar boven verwachting!
1500e. Als ik vanmorgen niet een kwartier te laat was om Merlier en Campi te transferren (😡) stond ik wss nog een stuk hoger, voortaan zet ik de wekker. Ik hoop trouwens ook dat iedereen mijn advies in het begin om alle toppers te pakken heeft gevolgd want die gaan nog veel scoren.
plaats 3600 (komende van 29000 na Omloop)
Tevreden voorlopig over mijn ploeg, nog geen wissels gebruikt(geen Merlier of Campi), maar zal toch nog wat moeten inhalen voor de gewenste top 1000 plek.
Wel fijn om te zien dat de spelers van dit forum goed aan t scoren zijn met toch meestal goede tips. Zoals iemand eerder zei hier kunnen we bijna allemaal eindigen bij de beste 10% spelers.(top 6000) Om dan nog hogerop te geraken heb je ook een beetje geluk nodig en vooral de juiste combinatie van de toprenners.
Nu 856, elke koers beetje gestegen dus tevreden. Wel al 1 transfer gedaan: Merlier -> Pedersen.
Gestegen naar plaats +/- 3000.
Iedere speeldag een paar duizend plekken gestegen.
Mijn doel was top 5000, dus ben tevreden.
In de minicompetitie onder vrienden riant aan de leiding.
Nog geen transfers gedaan. Wel geen Pogi, dus dat wordt eens goed nadenken!
ik kwam van plaats 20000 en ben nu 156ste
plaats 3445 maar kom voor nokere van 23000 dus 'the only was is up' now ;)
redelijk tevreden, nog 3 transfers over. 1ste in mn minicompitie
156e :-)
Rond plekje 500, zonder arrogant te doen zou ik met deze ploeg altijd in de top 1000 moeten kunnen blijven staan tenzij er een paar stevige uitvallen, ik heb een ploeg met praktisch alleen toppers of mindergoden, geen middenveld, en vanaf nu is dat middenveld van 5-6 Mers uitgespeeld nu is het voor de grote jongens.
Wat is jouw basisploeg?
Ik sta rond plaats 9500, ik had nu al iets beter verwacht, maar ben wel 12500 plaatsen gestegen sinds nokere koerse. Ik denk dat die lagere score vooral komt door het niet nemen van Laporte, Merlier, Benoot, SKA en powless. Zou ik nog veel stijgen met nog 4 transfers achter de hand en met Pogacar, Van Aert, Van der Poel, Girmay, kung, De Lie, Philipsen, Stuyven, Mohoric, Kristoff, Welsford en pidcock als toppers voor de komende koersen?
Van 37 000 na Samyn naar de 3000 geklommen hopelijk blijf ik zo stijgen 😃
Maar rond de 2k. Stond 5k. Had beter gehoopt :(
Ik van P4000 naar P9000.
Heb nochtans ok gescoord vandaag.. 200 punten.
Maarja.. vdp heb ik niet.. had ik niet verwacht.
En ik mis mohoric en kr
Zalig
Boven verwachting in ieder geval.