Cosnefroy had je mss al voor BP knn nemen, maar vind ik nog steeds een goede optie. Verder is het een gokje. Persoonlijk heb ik het gevoel dat een Gaudu (en andere grotere namen met uitzondering van Pogacar) alleen maar komen voor LBL en voor de andere wedstrijden een beetje hun neus optrekken.
Ik heb Landa ook overwogen omdat hij best goed was in 't Baskenland. Hij werd er n.b. 2e in de "muur van Hoei-rit" waar Gaudu en Skjelmose 5 en 6 werden. Maar hij heeft in de Waalse klassiekers nog maar 1 keer ietwat deftig gereden en dat was een 7e plek in LBL. Reed toen ook behoorlijk in het Baskenland...
Faun Drome Classic werd hij dit jaar 6e na 100km in de vlucht te zitten bijvoorbeeld (Gaudu was 4e)
Miguel Indurain GP werd hij 3e na Higuita en Izzaguire
Beide zijn ritten van 200km, nog niet echt de klassieke krakers maar het is gewoon een groot talent die ik wel vooraan verwacht in de ardennenklassiekers
Vorig jaar werd hij ook gewoon 10e op het WK (260 km) in de groep van Van Aert/Pogacar bijvoorbeeld
Cosnefroy had je mss al voor BP knn nemen, maar vind ik nog steeds een goede optie. Verder is het een gokje. Persoonlijk heb ik het gevoel dat een Gaudu (en andere grotere namen met uitzondering van Pogacar) alleen maar komen voor LBL en voor de andere wedstrijden een beetje hun neus optrekken.
Ik heb Landa ook overwogen omdat hij best goed was in 't Baskenland. Hij werd er n.b. 2e in de "muur van Hoei-rit" waar Gaudu en Skjelmose 5 en 6 werden. Maar hij heeft in de Waalse klassiekers nog maar 1 keer ietwat deftig gereden en dat was een 7e plek in LBL. Reed toen ook behoorlijk in het Baskenland...
Ik vraag me af wat skjelmose al kan in een koers van meer dan 200km...
Als je cosnefroy nog niet ingebracht hebt, heb je toch een beetje je transfer gemist..
Hij had namelijk grootste kans in BP en werd na een rare koers toch nog 3e
Ik zou nog steeds Cosnefroy + Gaudu pakken, al is Skjelmose ipv Cosnefroy echt zeker te overwegen