Dat is heel even in mijn gedachten gepasseerd, maar dat is een dubbele wissel die ik niet zie zitten. Tenzij Matje plots een voorjaar à la Boonen gaat rijden (alles winnen) denk ik ook niet dat die transfer zou opbrengen (Enkel E3, Ronde en Roubaix nog op het programma). Dat is me toch een te groot risico.
De winnaar niet hebben is 1 ding, maar als dat gecompenseerd wordt zoals in MSR (6 renners top 10) valt dat uiteindelijk nog heel goed mee.
En zoals mijn team nu zit houd ik mijn wissels liever over tot na Roubaix.
Ik snap jouw redenering en zolang Ganna(5M) ongeveer de helft van de punten zou opbrengen van VDP(12M) valt het best mee, maar afwachten of Mathieu in zijn 3 koersen gaat vlammen en dan nog afwachten dat hij misschien de Amstel nog gaat rijden...
Ik zie hem geen Amstel rijden dit jaar, denk dat hij wel vast gaat houden aan zijn huidige programma.
Net ook even gecheckt en vandaag heb ik 10 renners, zondag 12, woensdag ook 12 (RVV hopelijk niet meer dan 12, maar kans zit erin). Maar ik heb dus voor elk van de komende koersen een (zo goed als) volledige ploeg staan, met eigenlijk vrij weinig zwakke schakels. De kans dat ik het gemis van VDP kan compenseren is dus vrij groot, en de risico's van een dubbele transfer niet waard.
Geen Campi of Merlier, dus nog geen wissels gedaan. Voor de volgende koersen heb ik steeds 10-12 renners, dus nog even afwachten wie ik ga inbrengen, waarschijnlijk volgende week eerste transfer. Ook nog afwachten hoe het gaat met Pidcock, want ik zou graag Mohoric brengen..
Merlier -> Philipsen voor MSR
Nog geen transfers, wil zeer graag Mohoric natuurlijk maar ben toch blij dat ik Pidcock gehouden heb
Nog geen enkele en sta 339ste
Ondanks Campenaerts, Turner & Pidcock in de ploeg nog geen transfers gedaan.
Mohoric valt net half miljoen te duur uit.
Wss voor E3 Powlesserin voor Campi
Hier Stuyven en Campi naar Mohoric en
1 transfer tot nu toe: Campi out voor Ganna in de nacht van vrijdag op zaterdag. Topzet al zeg ik het zelf! :p
Geen Campi of Merlier, dus nog geen wissels gedaan. Voor de volgende koersen heb ik steeds 10-12 renners, dus nog even afwachten wie ik ga inbrengen, waarschijnlijk volgende week eerste transfer. Ook nog afwachten hoe het gaat met Pidcock, want ik zou graag Mohoric brengen..
Merlier --> Pedersen voor MSR
Nog geen
Enkel nog maar Campi ->
Gelukkig nog geen uitvallers, enkel een paar tegenvallende renners. Maar ook nog niemand dat mij perse opvalt, dus nog geen transfer gedaan.