Vandaag toch 54 punten met hem gehaald, dit in tegenstelling tot velen die Merlier als kopman hadden, ferm omhoog in de minicompetitie, ook tov wat dagelijkse "goede raadgevers" hier op dit forum in de lead out minicomp zie ik. Vooral dat laatste is ;-)
Nokere is een speciaal en nerveus koerske, ik verwacht dat hij in zijn andere wedstrijden wel gaat kunnen mee sprinten en dan eindigt die gewoon top 5. Ik panikeer nog niet en eigenlijk heb ik hem bewust genomen omdat het maar een 5Mer is, mocht het een flop zijn dan ga ik daar niet om moeten huilen.
Het was gewoon een hele chaotische finale. De eerste 3 zijn de enige favorieten die in de top 25 zitten. Vele sprinters zaten gewoon niet goed en dat is nu eenmaal cruciaal in Nokere.
Overhyped niet echt he.. kijk.naar zijn laatstste wedstrijden.. altijd met zelfde tegenstanders.. kon altijd zijn mannetje staan.. vrijdag zou meer wat voor hem moeten zijn als hij zijn team goed vooraan heeft voor eventuele waaiers.. heeft nog 3 kansen.. was vandaag vooral chaotisch door valpartijen.. deze die ackermann hebben zullen wel meer balen met zijn 7 miljoen.. en campie ( en turner)is er voor mij uitgegaan voor strade voor alaflip, dat hij weer 2 keer valt vind ik niet erg voor mijn ploeg :p hopelijk gaat hij zich nu eens smijten voor de lie in de ronde..
Vandaag toch 54 punten met hem gehaald, dit in tegenstelling tot velen die Merlier als kopman hadden, ferm omhoog in de minicompetitie, ook tov wat dagelijkse "goede raadgevers" hier op dit forum in de lead out minicomp zie ik. Vooral dat laatste is ;-)
Nokere is een speciaal en nerveus koerske, ik verwacht dat hij in zijn andere wedstrijden wel gaat kunnen mee sprinten en dan eindigt die gewoon top 5. Ik panikeer nog niet en eigenlijk heb ik hem bewust genomen omdat het maar een 5Mer is, mocht het een flop zijn dan ga ik daar niet om moeten huilen.
Ik had ergens gelezen dat hij werd opgegouden door een val van Campenaerts
En Campenaerts alweer pech. Hij wordt waarschijnlijk de miskoop van het voorjaar jammer genoeg
Het was gewoon een hele chaotische finale. De eerste 3 zijn de enige favorieten die in de top 25 zitten. Vele sprinters zaten gewoon niet goed en dat is nu eenmaal cruciaal in Nokere.
Zal er waarschijnlijk bij een van de valpartijen bij gelegen hebben.
Was de laatste 20 km nergens te zien, de volledige ploeg niet.
Toch vreemd.