Zijn er eigenlijk veel mensen hier die voor Merlier zijn gegaan?
Ik zie dat er heel wat mensen (including me) zijn die bijna geen starters hebben voor de kleine koersen. Merlier lijkt me toch de uitgeknipte renner om het verschil mee te maken in Bredene en Nokere
Persoonlijk vond ik hem voor 8m te duur omdat die 2 kleine koersen minder impact hebben maar mss zijn er mensen met transferplannen die Merlier eruit doen voor Sanremo
Bij mij staat hij erin tem DDV om dan te wisselen voor Teuns.
Akkoord dat je minder renners nodig hebt omdat het kleinere koersen zijn met minder punten.
Maar de kopman punten blijven evenveel, en Merlier is dan toch de meest logische kopman.
daarna eruit voor teuns, cosnefroy, Schachmann ...
Heb hem, als die in bredene, nokere, gent daar top 3 rijdt is dat wel wat punten en dan ddv nog.
ik heb hem
Heb hem erin gezet voor Nokere en Bredene daarna gaat hij eruit voor Girmay of Mohoric ben nog aan het twijfelen
Ik niet want dan zou ik hem sowieso willen wisselen nog in het vlaamse voorjaar en ik wil hier geen wissel aan opsmossen.
Ik heb Merlier ook niet, maar voorlopig vermoed ik dat vb. Laporte/Benoot of De Lie of Mohoric voor die 8M beter gaan opbrengen over het hele voorjaar.
In de kleinere koersen moet je dan hopen dat de grote punten een beetje verdeeld worden onder enkele andere rappe mannen (vb. Welsford, Walscheid,..)en ook misschien een type Campenaerts of Vanmarcke, die gaan proberen de sprint te ontlopen.
Heb hem op het laatste eruit gehaald voor De Lie, misschien best ;). Ben echt wel fan van Merlier en vorig jaar heeft hij mij veel punten gegeven maar nu wist ik totaal niet hoe ik hem nog in men team zou kunnen krijgen.