Ackermann kann indd wel nog gaan scoren.. powless kan verassen in , kdenk een madouas bv kan ook een verschil maken.. sprokkelde al pak punten in strade ook.. deze met hem in de ploeg zie ik meer scoren of kung..
ik ben ook voor Ackermann gegaan reed omloop en kuurne daarna rijdt hij nokere en bredene. Plan was om hem weg te doen voor pedersen net voor MSR. twijfel nu wel nog met dat hij in de panne ook wel goed kan scoren.
Mijne is Biermans. Die is kopman binnen zijn ploeg en rijdt ook Bredene ( en reed Le Samyn waar de vlucht met hem spijtig genoeg gepakt word). Hij had in het begin van het seizoen ook al is gewonnen. En voor 4M wou ik zeker iemand die niet veel mensen hadden.
Ik heb enkel Menten waarvan ik zeker ben dat niet veel die hebben en dan nog een paar waarvan ik denk dat maar 10-20 % ze heeft (Mohoric, Pedersen, Kristoff misschien). De rest zijn gewoon vrij standaard namen die de rest wellicht ook hebben staan.
Voorlopig zijn de koopjes Menten, Van Hooydonck en Gregoire. Als je één of meerdere van die goedkope renners hebt, deed je al een goeie zaak.
Powless en Ackermann die volgens mij weinig gekozen zijn.
Mijne is Biermans. Die is kopman binnen zijn ploeg en rijdt ook Bredene ( en reed Le Samyn waar de vlucht met hem spijtig genoeg gepakt word). Hij had in het begin van het seizoen ook al is gewonnen. En voor 4M wou ik zeker iemand die niet veel mensen hadden.
Bij mij ook Menten qua opgeleverde punten. Daarnaast heeft Kron in de Strade ook al wat opgeleverd, en ik hoop dat die later ook nog rendeert.
Tenslotte heb ik ook Powless staan voor de Ardennen, maar ik denk dat die in Vlaanderen ook wel kan verbazen.
Ik heb enkel Menten waarvan ik zeker ben dat niet veel die hebben en dan nog een paar waarvan ik denk dat maar 10-20 % ze heeft (Mohoric, Pedersen, Kristoff misschien). De rest zijn gewoon vrij standaard namen die de rest wellicht ook hebben staan.
Bob Jungels, ik vermoed niet veel gekozen.
mijn witte merel is fretin, voor rest gespeeld op 5m of meer, mijn joker was alsook nizzolo maar moet voorlopig zijn prijs nog zien waar te maken