Wat ik vooral grappig vind is dat sommige mensen hier van plan waren MVDP er zelfs uit te halen voor Pogi. Poelie staat er altijd als het nodig is! Wat een coureur
Velen schreven hem af voor dit voorjaar omdat hij niet volgens zijn normen begonnen was aan het seizoen. De mensen die hem nu weggegooid hebben, zullen hard balen nu hij wint
Vdp is al 2 jaar een masterclass acteur, pijntje hier en daar en slechte benen dit en dat: nee op die 3-4 dagen van het jaar waar hij zijn zinnen op zet is hij altijd top. Altijd is kortjakje ziek, bijna heel het jaar maar in msr niet!
Van Aert dat leek mij de veiligste keuze maar ik wist wel dat vdp heel goed ging zijn maar met zijn zandgestrooi is het moeilijk om hem als kopman te zetten voor deze wedstrijd.
Ik ging voor Pogacar omdat Van Aert vorig jaar liet lopen in de sprint, geen spijt van de keuze. Vooraf kon niemand weten dat VDP zo sterk ging zijn en uiteindelijk maar 5 punten misgelopen.
Met WVA speel je denk ik nog meer op safe als je het over alle koersen bekijkt. Ik verwachtte vandaag eigenlijk iets meer van Pogi dus vandaar dat hij kopman werd.
Ja daar zeg je wat, 10 punten kunnen veel maken in het klassement. Moest ik niet pogacar als kopman zou gezet hebben en in de plaats wout of mathieu stond ik nog een 100 plaatsen omhoog.
Wat ik vooral grappig vind is dat sommige mensen hier van plan waren MVDP er zelfs uit te halen voor Pogi. Poelie staat er altijd als het nodig is! Wat een coureur
Ik had Pogacar kopman by the way 😂
Van Aert dat leek mij de veiligste keuze maar ik wist wel dat vdp heel goed ging zijn maar met zijn zandgestrooi is het moeilijk om hem als kopman te zetten voor deze wedstrijd.
Pogacar om op ware te spelen.
WVA, maar twijfelde nooit aan VDP ;)
Ik ging voor Pogacar omdat Van Aert vorig jaar liet lopen in de sprint, geen spijt van de keuze. Vooraf kon niemand weten dat VDP zo sterk ging zijn en uiteindelijk maar 5 punten misgelopen.
Hier Wout
Ik heb vanmorgen Mathieu van kop gehaald voor Wout. Och ja, die 10 punten verlies zijn zo erg niet.