Het is misschien een heel abstract of compleet van de pot gerukt idee, maar hoe staan jullie t.o.v. het nemen van zowel Van Aert, Pogacar en Van der Poel? Er gaan gigantisch veel mensen alledrie deze renners kiezen volgens mij, maar is dat niet een beetje te veel van het goede?
Ik ben de laatste dagen wat out of the box aan het denken en aan het spelen met het idee om ze alledrie niet te nemen. Met het budget dat vergroot is, en het middenveld vlak na de toppers dat ook een stuk breder is geworden, slaag je er in om dan een zeer sterke ploeg te maken zowel voor de monumenten, als ook voor de kleinere koersen.
Het risico zit er hem natuurlijk in als ze met z'n drietjes in elke koers dat ze rijden het podium bekleden dat je volledig kopje onder gaat. Maar zal de overmacht groot genoeg zijn om bijvoorbeeld een keuze van Van der Poel te verantwoorden tov de combo Hofstetter - Campenaerts om nu maar een voorbeeld te geven.
Wat denken jullie, is het een volslagen idioot plan of zit er wel iets in? Graag jullie eerlijke mening.
Ik snap de insteek. Het lijkt wel alsof iedereen 1 in een dozijn ploeg heeft samengesteld.
Als je een hoge score wilt halen zal je dus moeten afwijken van deze teams, anders eindig je in de middenmoot. Natuurlijk neem je ook een risico dat je lager scoort, hangt er vanaf wat voor een speler je bent denk ik.
Ik denk dat je kan winnen zonder de drie duurste, maar je meer kans maakt met een gulden middenweg.
Dat je 1 van de 3 thuis laat (Mathieu beste optie dan) zou nog goed gaan maar als je er geen van neemt heb je ook geen goede kopmannen dus slecht idee en je bent niets met een te groot middenveld doordat je maar 12 renners kunt opstellen.