Ik zou ook De Lie en Laporte eruit doen nu dan heb je nog 2 transfers over voor de laatste 3 wedstrijden die minder punten opleveren dan de wedstijden ervoor. Benoot en Teuns die nog veel rijden en dan nog 2 toppers voor de laatste 3 wedstrijden en je zal niet ver eindigen
Eventueel jorgenson maar zoals Olivier stelt gok ik dat hij zal in dienst rijden van WVA. Ik zou wachten en 4 transfers opsparen voor de Ardennen. Als je je daar wilt onderscheiden zou ik voor een ardennentransfer durven gaan waar je wat verschil mee kan maken (posities winnen... of verliezen). Ik noem maar iets: S. Yates, Ayuso, Woods, Gregoire. Of je speelt veilig maar dan maak je weinig verschil. Obv dit forum lijken me de top picks voor de Ardennen: Evenepoel, Pogi, Skjelmose en Van Gils.
Goh, lastige vraag. Ik zou zeker Baskenland afwachten en kijken wie in goede vorm verkeert. Voor mijn gevoel heb je Pidcock en skjelmose wel nodig. Ik zou wel Ayuso of Gregoire ipv Van Gils durven nemen.
Niet iedereen heeft nog 4 transfers en/of budget genoeg over om Evenepoel, Pogi, Skjelmose, Pidcock etc te nemen. Hier kan je dus wel nog het verschil mee maken
Ik zou er vanuit gaan dat je Remco, Pogi en minstens een 7M renner moet nemen voor de Ardennen. Of dat nu Skjelmose, Healy, Roglic of Benoot is maakt niet veel uit momenteel. Hiervoor heb je dus minstens 32M nodig, ik ga er daarbij vanuit dat je 0,5M over hebt.
Er zijn bijgevolg enkele scenario's:
MVDP rijdt Amstel en Wout niet, en je wil MVDP graag bijhouden voor LBL
MVDP rijdt Amstel en Wout niet, en MVDP kan LBL niet aan
Beide rijden Amstel
met bijgevolg volgende wissels:
32M = Wout (12M) + Laporte (10M) + Philipsen (9M) + 1M over van wissel 4.
Hierbij kan je nu een wissel uitvoeren voor een renner van max 6M zodat je 1M overhoudt.
scenario 2:
In dit scenario kan je nu een rechtstreekse wissel naar keuze uitvoeren voor een renner van max 7M, zonder dat je budget moet overhouden.
scenario 3:
In dit scenario ga je een 3M renner moeten nemen.
Conclusie: In beide scenario 1 en 2 kan je nu al een wissel doorvoeren. Dit kan max een renner van 7M of 6M zijn; volgende de huidige vorm lijkt eigenlijk enkel Jorgenson een interessante optie. Andere 6M of 7M renners vind ik momenteel en te grote gok of heb je al in je team. (goed gedaan!). Met het uitvallen van alle jumbo renners vraag ik me echter af of dat Jorgenson nu niet vooral voor Wout gaat moeten knechten.
Scenario 3 ga je pas weten als de startlijst van Amstel bekend is en is momenteel niet interessant.
Persoonlijk zou ik gewoon rustig wachten. Vanaf dat er duidelijkheid is over het al dan niet starten van Wout en/of Pogi in de Amstel ga je weten wat je actieplan is.
bedankt om dit zo uit te schrijven - helpt om mijn dilemma (nu de lie -> jorgenson; of wachten) duidelijker te zien. Momenteel neig ik naar wachten (& wordt bevestigd door/komt overeen met jouw scenario 1).
Haha, ik zie ook nergens dat dat zijn plan niet is.
Alle gekheid op een stokje, ik zou die twee mannen niet nemen op dit moment. Benoot met z'n ribben en Matthews is voor mij toch altijd een beetje een gok, ook al kan hij op papier best veel aan. Veel betere garanties op punten tussen Amstel en LBL met andere namen, zoals hierboven in Oliviers overzicht beschreven.
Misschien Laporte wisselen, want die rijdt enkel nog maar Parijs-Roubaix. Misschien voor Matthews aangezien die ook nog Ardennen rijdt? Maar de laatste tijd is z'n vormpeil ook niet van het beste.
Ik zou ook De Lie en Laporte eruit doen nu dan heb je nog 2 transfers over voor de laatste 3 wedstrijden die minder punten opleveren dan de wedstijden ervoor. Benoot en Teuns die nog veel rijden en dan nog 2 toppers voor de laatste 3 wedstrijden en je zal niet ver eindigen
No stress, U staat 14de, en met nog 4 goede transfers richting de Ardennen, en al met Pidcock in uw team ziet het er goed uit voor U. Top!
Eventueel jorgenson maar zoals Olivier stelt gok ik dat hij zal in dienst rijden van WVA. Ik zou wachten en 4 transfers opsparen voor de Ardennen. Als je je daar wilt onderscheiden zou ik voor een ardennentransfer durven gaan waar je wat verschil mee kan maken (posities winnen... of verliezen). Ik noem maar iets: S. Yates, Ayuso, Woods, Gregoire. Of je speelt veilig maar dan maak je weinig verschil. Obv dit forum lijken me de top picks voor de Ardennen: Evenepoel, Pogi, Skjelmose en Van Gils.
Ik zou er vanuit gaan dat je Remco, Pogi en minstens een 7M renner moet nemen voor de Ardennen. Of dat nu Skjelmose, Healy, Roglic of Benoot is maakt niet veel uit momenteel. Hiervoor heb je dus minstens 32M nodig, ik ga er daarbij vanuit dat je 0,5M over hebt.
Er zijn bijgevolg enkele scenario's:
MVDP rijdt Amstel en Wout niet, en je wil MVDP graag bijhouden voor LBL
MVDP rijdt Amstel en Wout niet, en MVDP kan LBL niet aan
Beide rijden Amstel
met bijgevolg volgende wissels:
32M = Wout (12M) + Laporte (10M) + Philipsen (9M) + 1M over van wissel 4.
32M = Wout (12M) + MVDP (12M) + Laporte (10M)
32M = Laporte (10M) + Philipsen (9M) + De Lie (8M) + Pedersen (8M).
scenario 1:
Hierbij kan je nu een wissel uitvoeren voor een renner van max 6M zodat je 1M overhoudt.
scenario 2:
In dit scenario kan je nu een rechtstreekse wissel naar keuze uitvoeren voor een renner van max 7M, zonder dat je budget moet overhouden.
scenario 3:
In dit scenario ga je een 3M renner moeten nemen.
Conclusie: In beide scenario 1 en 2 kan je nu al een wissel doorvoeren. Dit kan max een renner van 7M of 6M zijn; volgende de huidige vorm lijkt eigenlijk enkel Jorgenson een interessante optie. Andere 6M of 7M renners vind ik momenteel en te grote gok of heb je al in je team. (goed gedaan!). Met het uitvallen van alle jumbo renners vraag ik me echter af of dat Jorgenson nu niet vooral voor Wout gaat moeten knechten.
Scenario 3 ga je pas weten als de startlijst van Amstel bekend is en is momenteel niet interessant.
Persoonlijk zou ik gewoon rustig wachten. Vanaf dat er duidelijkheid is over het al dan niet starten van Wout en/of Pogi in de Amstel ga je weten wat je actieplan is.
Indien je nog 4 transfers hebt nu al 2 doen:
Laporte en De lie eruit voor bijvoorbeeld Matthews en Benoot.
Doen beiden mee tot in Luik.
Dan nog 2 transfers en 3 miljoen over voor echte klimmers na Roubaix
Hoeveel transfers heb je nog over?
Misschien Laporte wisselen, want die rijdt enkel nog maar Parijs-Roubaix. Misschien voor Matthews aangezien die ook nog Ardennen rijdt? Maar de laatste tijd is z'n vormpeil ook niet van het beste.