Simon Yates link ik niet direct aan eendagswedstrijden, maar op zijn programma staat SB, AGR, WP en LBL. Vanuit Siena zal hij zonder douchen meteen vertrekken naar Tirreno. Na LBL staat (voorlopig?) geen Romandië gepland.
Ik snap de Meeus mania zo niet, in mijn minicompetitie zijn er ook die hem al 3 jaar op rij genomen hebben en al 3 jaar op een rij pakt die kerel bijna geen punten. Al is hij wel snel natuurlijk maar hij moet nog aan de meet geraken.
De man is snel en kan over een kassei en dat maakt hem voor 5m interessant.
Het eerste jaar kreeg hij een programma waarmee hij "hardheid" moest kweken, niet vaak koersen die hem liggen en waarbij resultaten niet belangrijk waren. De volgende 2 jaren kwam hij ziek uit tirreno of parijs-nice geloof ik. Hopelijk begrijp je het nu beter 🙂.
Ja het duo Hofstetter-Ackermann klinkt goed maar wilt wel zeggen dat er hooguit maar eentje meedoet. Verwacht Hugo meer in Samyn-Nokere-Bredene en dat Ackermann Panne-Gent-Schelde meeneemt.
Simon Yates link ik niet direct aan eendagswedstrijden, maar op zijn programma staat SB, AGR, WP en LBL. Vanuit Siena zal hij zonder douchen meteen vertrekken naar Tirreno. Na LBL staat (voorlopig?) geen Romandië gepland.
Interessant of afblijven voor deze prijs?
theuns, menten, vermeersch, lampaert, teuns
Ik snap de Meeus mania zo niet, in mijn minicompetitie zijn er ook die hem al 3 jaar op rij genomen hebben en al 3 jaar op een rij pakt die kerel bijna geen punten. Al is hij wel snel natuurlijk maar hij moet nog aan de meet geraken.
Meeus en Lazkano
Ik neig naar de oud-quicksteppers Ballerini en Sénéchal.
Meeus rijdt geen tour dus zal vanhet voorjaar zijn prioriteit maken ->DDV, Scheldeprijs?
De mannen van Israel 🇮🇱
Meeus 🙂
Meeus