ik zal mijn keuzes even toelichten:
4-voudig tourwinnaar voor slechts 3m lijkt me een koopje
Ik had gehoord dat campenaerts de man van het voorjaar ging worden dus ik heb genoeg budget overgehouden om hem het beste materiaal, het beste contract, de beste voeding en de beste epo aan te bieden
Frigo was vandaag bijna gewonnen in de provence, logisch als het daar regent en 2 graden is. Ideaal voor een frigo
Braet en Baroncini waren vandaag weer sterk in portugal dus die komen der ook in
Verser geloof ik ook in jong talent dus heb ik de jongste van het peloton in mijn team steken
Daarnaast ben ik nog voor een paar vergeten namen gegaan zoals Livyns, Govekar en Will Barta. Die laatste won laatst nog met een solo van 50km. Wie weet herhaalt hij dat kunstje wel in Parijs Roubaix
Ik heb voor de diversiteit ook een anders gepigmenteerde mederenner gekozen namelijk Berhe welay hagos. Vorig jaar had bijna iedereen hem voor 1m en dit jaar is hij 2m en heeft niemand hem. Ik denk echter dat hij dit zeker waard is omdat hij rechtstreeks van de Ethiopische hooglanden komt en dus eigenlijk altijd op hoogtestage is. Dit werpt zijn vruchten af, zo was hij de enige die in de koninginenetappe in valencia het trio mcnulty, vlasov en buitrago kon volgen.
Ik hoop hiermee natuurlijk een recordscore te halen in de Remo My Team competitie en de rest op zo'n achterstand te zetten dat deze onmogelijk nog ingehaald kan worden.
Met vriendelijke groeten
Jos Brinkie
Je kiest er terecht voor je team te bouwen rond Campenaerts (7 basispunten)
Je toont weinig vertrouwen in je eigen strategie door slechts één teamgenoot van Campenaerts te selecteren waardoor je veel teampunten misloopt (2 strafpunten)
Je kiest voor veel populaire namen op dit forum in je basisteam. Dit team ontbreekt een persoonlijke toets (zie Baroncini, Lamperti, Capiot, Aniolkowski, Biermans, Busatto, Braet) (1.75 strafpunten)
Je investeert in een combinatie van tourwinnaars en veel jeugdige opkomende talenten, waardoor je kans maakt om een paar PPM toppers in je team te hebben (1 bonuspunt)
Je hebt een duidelijk strategisch plan uitgewerkt voor op elk terrein. (1 bonuspunt)
Je hebt een oog voor progressieve koersstrategie. Dit bewijs je door de aanval van Barta te erkennen. Die koersstrategie werd gisteren nog onverwachts door Remo gekopieerd in Figueira. Misschien wordt dit, dit voorjaar, een nieuwe en ongeziene manier van koersen (1 bonuspunt)
IRYT (I Remo Your Team) op 6.25 punten.
Dit plaatst u momenteel op de derde plaats in de RMT rangschikking.
Hoogachtend
Commissaris Roze Remo
Het positieve aan deze ploeg is dat hij uniek is. Wie weet behaal je wel een monsterscore hiermee. Succes
Sterk team al heb ik mijn bedenkingen bij Maciejuk. Die durft namelijk nogal eens een waterplasje op te zoeken om bijgevolg ten val te komen