Van Gils kan nog vervangen worden door een andere renner tegen de Ardennen tss de 5-7 miljoen, mss Skjelmose, al moet ik het dan budgettair eens uitrekenen
Hetzelfde hier, hopelijk zal Van Baarle nog dik scoren. Dat is zo het geval in mijn team om wie ik zorgen maak. Daarnaast hoop ik ook op nog 2x top 10 voor Hofstetter. Wie mij opvalt is Consonni, die had je moeten nemen als de Menten/Theuns van vorig jaar, maar zag ik jammer genoeg over het hoofd.
Daarnaast heb ik 5 transfers gepland dus dan voor de laatste 3 koersen zeker 5 renners bijtellen. Voor Brabantse waarschijnlijk iets minder doordat niet alle topteams daar aan de start staan.
Zal van de deelnemerslijsten afhangen
Brabantse pijl: 4 -> 5
Amstel: 6 -> 9
Waalse Pijl: 2 -> 5
LBL: 3->7
Mijn transfers zijn voorlopig
voor E3: Pogi->Pedersen
voor B-P: Laporte -> Van Gils
voor AGR: Merlier -> Evenepoel
voor AGR: Pedersen -> Pidcock
voor LBL: WVA -> Pogi
Van Gils kan nog vervangen worden door een andere renner tegen de Ardennen tss de 5-7 miljoen, mss Skjelmose, al moet ik het dan budgettair eens uitrekenen
Ik heb er al 5
Maar 3 voorlopig maar we hebben 5 transfers. Hopen dat er niet teveel gevallen wordt.
Pidcock laat ik staan.
Plus Mohoric en Mathieu. Dat zijn al 3 toppers. Plus mijn 5 transfers, komt dus helemaal goed.
Volgens de programma's van PCS heb ik voor:
Brabantse pijl: 4 renners
Amstel: 8 renners
Waalse pijl: 3 renners
LBL: 4 renners
Daarnaast heb ik 5 transfers gepland dus dan voor de laatste 3 koersen zeker 5 renners bijtellen. Voor Brabantse waarschijnlijk iets minder doordat niet alle topteams daar aan de start staan.
6