Hebben jullie ook zo weinig renners voor de WP? Door het wegvallen van Mohoric en Jorgensen heb ik nu maar 5 renners over: Skjelmose, Pidcock, Van Gils, Lazkano en Aleotti. Is dit te weinig?
Na al die valpartijen natuurlijk niet ,ik heb er ook 5. Het kan slechter . Er waren eens 5 kleine……maar morgen een koude WP ,renners goed ingepakt want er gaan er bibberen van die zuiderse types.😁
7 man: Hirschi, Benoot, Teuns, Pidcock, Van Gils, Skjelmose & Jenno Berckmoes
4 renners slechts. Skjelmose, Pidcock, Laurance en Van Gils.
Na al die valpartijen natuurlijk niet ,ik heb er ook 5. Het kan slechter . Er waren eens 5 kleine……maar morgen een koude WP ,renners goed ingepakt want er gaan er bibberen van die zuiderse types.😁
Skjelmose, P'cock, Van Gils, Matthews, Scaroni, Busatto, Williams, Cosnefroy. Geen klachten over de kwantiteit...*full stop
Ik zie juist dat Lazkano plots ook op de lijst van WP staat. Al weet ik niet wat hij daar gaat doen, hopelijk levert hij een puntje op :p
Jorgenson ging toch nooit fleche rijden? en van Mohoric had ik nu ook niet echt hoge verwachtingen.
Maakt dus eigenlijk niet uit.
En wat gaat ge er nog aan doen als iedereen hier zegt dat dat te weinig is? Tering, koop u een dagboek