Ik weet niet precies wat dit bij jullie veranderd maar voor de wielermanager toch wel vervelend dat WVA, MVDP en Philipsen alle 3 de amstel rijden. Dan zou ik nu als ik nog 4 transfers over houd Laporte, Pedersen, De Lie en Merlier eruit doen voor slechts 33mil. Als je mvdp, laporte philipsen en pedersen eruit kunt doen zou dat 39mil zijn. Wordt toch weer puzzelen dan
top of page
bottom of page
Philipsen doet enkel mee met amstel omdat het moet van de sponsers...
Als je Remco en Pidcock wilt kost het je 20M, dan kom je inderdaad tekort met Laporte en eender welke andere (Philipsen/De Lie, Pedersen)
Kans bestaat ook dat Pogi de Amstel rijdt, dat was nog niet finaal beslist.
Is het zeker dat WVA amstel doet?
Bevestigt enkel mijn gevoel van al 2 transfers rond MSR in te plannen en een extra ardennenman (+Italiƫ) mee te pakken van in het begin. Extra scoren in de kasseiklassiekers en 1 extra pion voor ardennen in vgl met de meesten ipv te focussen op 4-5 transfers voor de laatste 2-3 koersen te doen.
Phillipsen in de Amstel alleen om MVDP te helpen E3 en Amstel zijn er aan toegevoegd.
Doet Philipsen Amstel ook?
wva, philipsen na amstel wisselen voor 2 toppers in Wallonie
met al die kleppers aan de start van Amstel hoef je ook niet al je transfers ervoor te gebruiken. Kan perfect nog 2 transfers na Amstel dan voor fleche en LBL
Philipsen zie ik nu niet meteen potten breken in de Amstel.
Ik zou nu wel niet weten wat Philipsen in de amstel te zoeken heeft op het eerste zicht, misschien teampunten via mvdp als die weer eens uitpakt daar.