Door de vele (fake?) screenshots hier van chats met hem over zijn klassiekers-programma heb ik hem uiteindelijk niet in mijn team genomen. Hij wint in Parijs-Nice overtuigend de sprint. Gisteren zijn op ProCyclingStats zowel Nokere, BK, BDP als Scheldeprijs aan zijn programma toegevoegd. Nu baal ik toch wel een beetje...
top of page
bottom of page
Rekening houden dat Merlier, Philipsen in Tirreno zitten en dat Arvid nog niets bewezen heeft in 1 dagskoersen en toch al 29 is...
(Buiten milano-torino vorig jaar)
En moet een potentiƫle klimkoerstransfer hiervoor opofferen...
Nuja ik makkelijk praten had inside info al gespot hier voor hij terug offline was voor de start dus heb hem staan, maar om daar nu transfer aan te op te offeren...
Als je een 'grote' transfer wil doen en je moet daarvoor eentje extra transfereren zou het te overwegen zijn, maar hem 1 op 1 gaan wisselen lijkt me toch risicovol, niet?
Voor t zelfde geld rijdt hij geen platte prijs in die koersen, want koersen op Vlaamse wegen is nog iets anders dan een rittenwedstrijd ..
Misschien beste sprinter sub 6m?
Uit programma van Tudor kon ik toch afleiden dat de kans groot was dat hij in Vlaamse voorjaar zou sprinten..
Dus voor 3m kon je niet gekloot zijn om hem in je ploeg te steken.
Ik heb dus niet getwijfeld
Hij zit gelukkig wel in me team
Ik zou hem nu toch wel zeer graag willen inbrengen eigenlijk :s
En ik ben heel blij dat hij in me team staat, zal me nog heel veel punten opleveren