Nokere koerse ziek dus niet gereden, bredene zal hij nog steeds niet beter zijn geweest en toch 7de en vandaag opgehouden door een valpartij. Achteraf is het natuurlijk makkelijk om te zeggen 'geen eendagsrenner' of 'heeft nog nooit gescoord' maar eigenlijk heeft hij gewoon nog niet tegoei kunnen sprinten. Hopelijk in de scheldeprijs wel
Hij doet natuurlijk wat je van een 3m kan verwachten, maar dan moest je hem van in t begin hebben. Ik zou ze niet te eten willen geven die hier een transfer aan hebben verspeeld en nu (terecht) balen dat het niet beter uitdraait. Waarom überhaupt iemand van 3m er in transfereren na 2-3 koersen? Tenzij hij er alle topsprinters in een eendagskoers met een zuivere sprint allemaal oplegt of consequent top 3 rijdt is dit toch geen transfer waard? Die redenering moet je me toch eens uitleggen?
Versta me niet verkeerd. Hij reed sterke uitslagen, maar zoals wel vaker is een ronde heel wat anders dan een eendagswedstrijd. Kijk maar naar Jonathan Milan, die vriend en vijand verbaasde in de Giro na een matig voorjaar. En wat doet hij dit jaar in de eendagskoersen? Inderdaad: niets ;)
Klopt 100%. De Kleijn was een goeie keuze voor 3M zijn programma op voorhand kennende.
Maar mensen die transfers gebruiken om De Kleijn in te brengen, maken een grote fout. Dit is mijns inziens een rechtstreeks gevolg van blindelings dit forum te volgen, en geen eigen beslissingen kunnen nemen.
Vandaar mijn afkeer van de X/Y en dilemma polls. Daar is geen enkele mogelijkheid om een onderbouwde mening te delen, met het doel iemand te laten leren of kritisch te laten denken.
Die topics daar heeft niemand aan. Daar komt zelden of nooit bruikbare informatie uit, het forum geraakt vol door die rotzooi en er ontstaan gewoon offtopic discussies onderling.
Jammer dat dit forum niet gemodereerd wordt, want deze jammerlijke toestanden zouden dikwijls te vermijden moeten zijn.
Vooral een zware fail voor diegene die de moeite namen om over hem te liegen in de hoop de ultieme dark horse te hebben.
#karma
Nokere koerse ziek dus niet gereden, bredene zal hij nog steeds niet beter zijn geweest en toch 7de en vandaag opgehouden door een valpartij. Achteraf is het natuurlijk makkelijk om te zeggen 'geen eendagsrenner' of 'heeft nog nooit gescoord' maar eigenlijk heeft hij gewoon nog niet tegoei kunnen sprinten. Hopelijk in de scheldeprijs wel
Allee gij.
Is al bijna 30 en heeft nog nooit goed gescoord in t voorjaar. Blij dat ik niet meegegaan ben met de hype hier op t forum :p
Had je toch gedacht? Arvid is geen eendagsrenner, kijk naar vorige jaren