Van waar ineens het grote geloof opnieuw in Asgreen en Girmay? Vorig jaar hebben ze niets gepresteerd, hoezo gelooft iedereen opnieuw in hen? En mocht je dan 1 van de 2 nemen, wie kiezen jullie dan?
Twee jaar geleden was hij een beest in de klassiekers. Vorig jaar ziek geweest dacht ik of geblesseerd in het begin. Maar in de Tour toonde hij dan wel weer wat hij waard was.
Klopt ik zie hem eventueel ook wel verkassen naar een andere ploeg als hij een goed voorjaar rijdt. Ik denk spontaan aan UAE of mss zelfs ineos. UAE probeert nog steeds de klassieke kern te upgraden en asgreen zou perfect zijn daarvoor, natuurlijk hebben ze ook geld genoeg.
Veel van de jongens die mij door het peloton hebben geleid, zijn nu weg', doelt hij op coureurs als Dries Devenyns en Tim Declqerc. 'Misschien dat ik die rol dus iets meer op moet pakken, maar dat is juist een mooie kans. Op die manier kan ik wat teruggeven aan de ploeg, na al die goede jaren.’
Twee jaar geleden was hij een beest in de klassiekers. Vorig jaar ziek geweest dacht ik of geblesseerd in het begin. Maar in de Tour toonde hij dan wel weer wat hij waard was.
Ik heb ze voorlopig allebei, maar ik denk da ik Girmay eruit ga halen
Omdat ze redelijk laag geprijsd zijn. Ik pak asgreen