Moeilijk om de 2 te vergelijken. Ik ben fan van Benoot maar als ik het Jumbo programma zie van alle renners denk ik mss dat hij minder kansen zal krijgen in de klassieke ritten en meer in de Waalse. Pidcock is kopman en zie ik wel goed scoren in de Italiaanse ritten. Ik zou dus Pidcock kiezen en houden, en Benoot erin transfereren als je ziet dat hij goed rijdt zodat je hem ook mee hebt voor de Waalse
Klopt ik heb geen pogacar momenteel, gevaarlijk maar wel handig voor het budget, daarnaast hoop ik dat pidcock in 3 koersen niet veel minder haalt dan pogacar in 2
Als je Pidcock eruit doet en daarna er weer in wisselt ben je eigenlijk twee wissels kwijt aan Benoot. Denk je niet dat twee wissels voor de Ardennen samen meer punten opleveren dan Benoot? En dat je Pidcock dan gewoon houdt tot het eind.
Moeilijk om de 2 te vergelijken. Ik ben fan van Benoot maar als ik het Jumbo programma zie van alle renners denk ik mss dat hij minder kansen zal krijgen in de klassieke ritten en meer in de Waalse. Pidcock is kopman en zie ik wel goed scoren in de Italiaanse ritten. Ik zou dus Pidcock kiezen en houden, en Benoot erin transfereren als je ziet dat hij goed rijdt zodat je hem ook mee hebt voor de Waalse
Pidcock en na san remo transfereren naar benoot, Tom kan er dan met de ardennenkoersen terug in