Moet ik Tiesj Benoot erin transfereren voor de Ardennen of pak ik toch beter een Pidcock, Skjelmose, Healy, Hirschi, Van Gils enz.? Heb nog 4 transfers over, moet 2 transfers vrij houden voor Evenepoel en Pogacar (als die ene koers die hij rijdt het wel waard zal zijn)
top of page
bottom of page
Allee, dus we pakken allemaal Evenepoel, Van Gils, Skjelmose en Pidcock. Zo kan ik wel geen plaatsen meer stijgen he mannen :).
Ik zag toch dat Benoot een paar keer moeilijk mee kon dus ik twijfel of dit een goed idee is.
Het is wss zo dat Benoot nog enkele punten zal nemen in vlaanderen en/of Roubaix (op papier dan toch), dus dan zou je die er al kunnen inbrengen en dan heb je die punten ook als extra.
Pidcock, Skjelmose en Van Gils lijken me wel zekerheidjes, dus dat zijn 4 transfers. Pogacar rijdt natuurlijk maar 1 koers, maar de kans is groot dat hij die wint of op zn minst podium rijdt. Het is een interessante afweging die je kan maken en uiteindelijk blijft het een beetje een 'gok'.
Ik twijfel ook. Op zich kan Benoot daar zeker ook mooie prestaties leveren maar ik denk dat Skjelmose, Pidcock... beter gaan scoren.