De lie rijd sterk, maar rijd dit jaar echt dom en gefrustreerd rond.. zoveel nutteloze krachtten verspillen.. hij lijkt wel meer in te boeten op zijn sprint en word meer en meer klassiekrenner
Heb geen goed gevoel meer bij De Lie? Was wal sterk vandaag had maar qua resultaat had ik toch meer verwacht? Had ook al zitten denken Tratnik eruit die maar 3 wedstrijden meer rijd en daar Bettiol in de plaats van. Ik verwacht veel van Bettiol of ben ik mis? Verwacht ook veel van Kung na tegenslag van de misval maar nu door zijn val heb ik er ook wat schrik van ik dacht dat voor de resterende wedstrijden Kung meer punten zal opbrengen dan De Lie
Zou ik echt niet doen... Want je denkt dus vb dat bettiol meer haalt dan de lie+ renner voor de Ardennen.. de lie moet je gewoon houden. Heeft enorm veel talent en rijdt gewoon goed. Die zal wel in zijn koersen meedoen. Zijn sprint was niet super maar ik denk dat hij deze winter andere accenten heeft gelegd. In omloop was hij bij de beste op de heuvels.
De lie na de koers nog ff heel leuk na de koers naar kortrijk gereden. 80km aan 50 gemiddeld (achter de auto/motor wel). Ritje van 285 km totaal
De lie rijd sterk, maar rijd dit jaar echt dom en gefrustreerd rond.. zoveel nutteloze krachtten verspillen.. hij lijkt wel meer in te boeten op zijn sprint en word meer en meer klassiekrenner
Waarom zou je de lie uithalen 🤔
Moeilijk te zeggen als we niet weten wie je wel of niet hebt.