Wat denken jullie dat Bini dit jaar kan na toch een minder seizoen?
Kan hij dit jaar veel punten pakken?
Ik vrees er voor dat als hij vroeg in het voorjaar een podium pakt, terug voor de rest van het seizoen out zal zijn door het verplichte champagnespuiten. Of zou Intermarche hier dit jaar op getraind hebben?
Heeft sinds januari niet veel klaargespeeld. Moeten we hem straks naar analogie met februellens, girmayanuari gaan noemen?
Daar waar ik Zingle vandaag vooraan zag meesprinten bolde Bini >100 over de meet.
Edit: ik dacht al dat ik hem op de foto zag maar stond laatste in de eerste groep in de rituitslag. Blijkbaar iets mispeuterd in de sprint en daardoor naar achteraan de groep gezet.
de vraag als jumbo of alpecin uae doortrekt dat ie kan volgen
Ik vind hem zeker intressant..6m lijkt me toch cheap
Stel is een top 5 samen van de koersen waar hij aan deelneemt en zie is hoe vaak die er in zou kunnen staan.
6m is een goeie prijs want voor 7m pakt niemand hem. Als hij zijn vorm van 2022 kan evenaren zeker 6m waard
hangt van het weer af
Als hij de kurken kan ontwijken, is hij wel niet duur. Zal altijd wel een paar keer in de punten rijden.
Ik vind het ook een twijfel geval, kan zijn da hij veel punten pakt maar kan ook zijn van ni. Ik vind een van de moeilijkste keuzes