Toevoeging: ik vraag geen medeleven, ik doe de wielermanager voor het voorjaar voor de lol mee, en ik vond het grappig dat ik tegelijkertijd goede keuzes voor mijn team en slechte keuzes voor mijn opstelling kon maken. Thats all, post gewoon voor entertainment.
Ik blijf erbij een startteam is deels geluk hebben maar het enige waar je echt vat op hebt (toch zeker in de klassiekers) in dit simpel spel zijn buspunten 😅, als je er 15 kunt opstellen is de ploeg niet goed in ballans en als het er <= 12 zijn kan je in theorie geen buspunten rapen. Ik voel met je mee maar heb er geen medelijden mee 😅.
Ik heb blijkbaar niet goed gekeken naar de startlijst of de aanpassingen zijn niet goed opgeslagen, doordat ik mijn opstelling zaterdag al had ingevuld, om vervolgens op zondag mijn opstelling aan te passen voor kuurne
Ik ken er die heel hun team op de Samyn vormden om voor beste ploeg van de dag te gaan. De helft van de 6 pagina's minicompetitie zit er zo ineen. Tis eens iets anders 🙂
Ik blijf erbij een startteam is deels geluk hebben maar het enige waar je echt vat op hebt (toch zeker in de klassiekers) in dit simpel spel zijn buspunten 😅, als je er 15 kunt opstellen is de ploeg niet goed in ballans en als het er <= 12 zijn kan je in theorie geen buspunten rapen. Ik voel met je mee maar heb er geen medelijden mee 😅.
Dat is niet slim dat zijn er 2 die je er sowieso moet inzetten omdat het doel om zoveel renners in het team te krijgen voor die koers.
Ik heb blijkbaar niet goed gekeken naar de startlijst of de aanpassingen zijn niet goed opgeslagen, doordat ik mijn opstelling zaterdag al had ingevuld, om vervolgens op zondag mijn opstelling aan te passen voor kuurne
Concurrentie voor mijn vader.
Ik stak Zimmerman(2023) en Houle(2022) in zijn team maar hij liet die op de bus, en hij verzamelde daarmee ±240 buspunten
Had gij dan 14 renners vandaag? Of hoe speelt ge dit klaar? 😬
Da’s ‘n dure bus.
Uw fout
geen compassie hiervoor 😆