Het voorjaar is bij deze voor ons wielermanagers afgelopen.
Het belangrijkste is natuurlijk de schoonheid van de koers, maar voor ons is vooral de minicompetite winnen en bijgevolg een goed resultaat halen in het eindklassement belangrijk.
Zijn jullie tevreden over het voorjaar?
Qua algemeen klassement ben ik niet tevreden, maar wel nipt mn minicompetite gewonnen ondanks echt wel foute keuzes.
Op naar de Giro!
Eerste deelname, veel geluk met mijn startploeg (Matthews, Pollit, Morgado, Merlier, Rex) en 4 van de 5 zeer goede transfers (Skjelmose 🙄). 38e geëindigd. Als Matthews in de RVV niet werd teruggezet dan eindigde ik top 10.
Plaats 3935 met 2874 punten.
Door omstandigheden te laat men ploeg willen opstellen voor LBL (10u30), waardoor ik men laatste transfer WVA => Pogi niet heb gedaan.
Heel zuur, daardoor winst in minicompetitie en een 1116e plaats met 2999 punten aan men neus voorbij gegaan.
Desondanks een mooi resultaat met bijvoorbeeld een Powless als dood gewicht in de ploeg vanaf het begin.
Plek 7676 slechtste resultaat ooit, maar het geluk stond ook niet aan mijn zijde. Op naar de giro
+- 12000 op sporza, slechtste resultaat ooit, bij de goudenklassiekers nummer 12 gehaald, dat was dan weer het beste resultaat ooit... het kan verkeren :)
Plaats 93. Veel pech bij de grote mannen. Stuyven, Van Aert, Laporte, Rex & De Lie vroeg zien uitvallen. Waardoor andere keuzes zoals Pollit mogelijks meer punten hadden opgeleverd. Thijssen die het net niet deed in de sprints waar ik gelukkig nog Merlier had. Witte Merel Morgado heeft ook meer dan zijn werk gedaan, maar helaas met de andere teammaten minder geluk gehad (had gespeeld op Wanty want als Thijssen een sprint won punten nemen met de teammates, maar had beter voor Alpecin gegaan). Genoten van het voorjaar, op naar de Giro.
Op plaats 842 geeindigd, dus zeker tevreden als je weet dat er toch veel meer volk meedeed dit jaar(95000 in totaal). Geen Pogacar-plan, maar hem wel op t einde nog ingebracht. 4 goede transfers gedaan met Cosnefroy voor BP en Benoot en Jorgenson(beiden voor DDV).
Alleen Skjelmose zoals bij velen slag in het water.
Van mijn basisteam alleen miscontent van Thijssen en Zingle.
Proficiat forumgangers voor de goede (of iets mindere) scores en tot binnenkort in de Giro-manager!
283, mooi resultaat. Na MSR stond ik op 2 maar pech met Laporte, Stuyven, Rex, Thijssen en natuurlijk Van Aert. Helaas geen Merlier in mijn ploeg. Maar al bij al toch tevreden.
Zoals iedereen best veel pechvogels in het team maar geduldig gewacht en pas beginnen wisselen met de Brabantse Pijl - sinds dan gestage opmars - mini gewonnen en gestrand op 238. Dus wel content, op naar de Giro.
355e en minicompetitie gewonnen. Content. Geen giro manager of Tour.
771e geëindigd, best blij mee. Uitkijken naar de Giro nu.
Na paris roubaix stond ik 230ste maar nu helaas naar plaats 910 gezakt. Toch wel zeer tevreden met mijn eerste deelname in de voorjaarsklassiekers.
Voor mij een voorjaar met een sterretje met de vele uitvallers. In mijn koppigheid Wellens niet genomen en dat heeft me gekost. Lesje geleerd weeral. 1500e plek dankzij goudhaantje van Gils. Jammer dat Skjelmose minder goed uitpakte.
Op scorito plek 59 momenteel - met nog 1 koers te gaan.
Rond plaats 3700 geëindigd. Vooral pech gehad met m'n goedkope renners (4M, 3M) die punten konden pakken maar al snel het hele voorjaar moesten missen door blessures.
Ik ben best wel tevreden.
Vandaag nog stegen van plek 700 naar 174.
Nog voor onze top 3man @Marc geëindigd 😀
Nog een goeie 3000 plaatsen gestegen tot 2394, eerste in minicomp (met 4 puntjes voorsprong) dankzij opgespaarde Pogacar-transfer.
Raar voorjaar maar wel geamuseerd. Tot in Italie!
Veruit mijn slechtste resultaat ooit, waarbij al mijn laatste dagen keuzes (en daarna halve paniektransfers) verkeerd zijn uitgedraaid. Maar zo'n jaren moeten er ook tussen zitten, en binnenkort al een nieuwe kans :) Merci allemaal voor de interactie op het forum.
Kben uiteindelijk voor m'n eerste deelname rond de 4300ste geëindigd, kheb genoten van het voorjaar, heel tevreden en een dikke merci aan het forum voor m'n RMT's te verdragen ;)
Rond 3500, niet tevreden maar ook niet zooo slecht, op naar de giro!
Minicompetitie vrij nipt gewonnen en toch nog een sprongetje gemaakt naar plaats 1500 dankzij pogacar, al bij al ben ik dus tevreden, enkel jammer (voor de koers zelf dan) van de vele valpartijen bij visma vooral en de pech bij de lie, daardoor toch wat smaakmakers gemist in de ronde en Roubaix
plaats 6154 veel beter dan vorig jaar, alleen hebben de Waalse Klassiekers mij veel punten gekost. Op naar de Giro