Alles draait rond DeLie ,Lotto weet als hij 100% is meedoet voor de knikkers ,maar ze zijn een belangrijk detail vergeten Vermeersch is de man die ze nodig hadden om deIie. te sturen 21 jaar is nog jong en hij is te onstuimig,Ze hadden nooit Arnaud in Le Samyn moeten laten starten ,daar hadden ze Menten en Vandepaar en beullens ,dat is de grote fout die Lotto maakt.De druk is te groot voor Arnaud ,ik begrijp ze voor de ploegpunten ,maar nu hebben ze niks .Van Gils is nu de coming man en kopman voorMSR ,en eerlijk Van gils gaat dat goed doen,kan een klim over .
Het beste is dat hij pas op 22 maart terug in competitie gaat ,nu woensdag en vrijdag starten heeft totaal geen zin.En dan moeten we verder kijken of het nog wel goed komt.Na MSR volgt alles in sneltempo.
zeer zeker, maar is het ook zeker dat hij het waalse werk gaat rijden & zo ja amstel in dienst van wout en mss een top 10 in luik? (waalse pijl lijkt me eerder niet iets waar hij zou aan meedoen/voor hem)
Lotto-Dstny bekijkt of het niet beter is om hem een alternatief programma te laten rijden. De ploegleiding denkt dat De Lie makkelijker tot scoren kan komen in Nokere Koerse (13/3) en Bredene Koksijde Classic (15/3). Deze namiddag om 14 uur wordt de knoop doorgehakt.
Man minder voor msr (had hem top 10 zien rijden). Vervangen? Kheb ook geen Pogacar. Of gewoon P'cock laten staan en hopen dat die top 10 rijdt?
Volgens HLN rijdt hij Denain en Bredene!
Het beste is dat hij pas op 22 maart terug in competitie gaat ,nu woensdag en vrijdag starten heeft totaal geen zin.En dan moeten we verder kijken of het nog wel goed komt.Na MSR volgt alles in sneltempo.
MSR niet rijden door zijn blessures maar dan wel 3 dagen eerder aantreden in Nokere? Dan zijn het wel echt amateurs bij Lotto.
En Van Gils kopman in MSR, zou ik doen als ge ziet wat hem in de strade heeft laten zien.
Lotto-Dstny bekijkt of het niet beter is om hem een alternatief programma te laten rijden. De ploegleiding denkt dat De Lie makkelijker tot scoren kan komen in Nokere Koerse (13/3) en Bredene Koksijde Classic (15/3). Deze namiddag om 14 uur wordt de knoop doorgehakt.
Volgens HLN gaat hij misschien een alternatief programma rijden met Nokere en Bredene. Zou vandaag beslist worden.