ik heb ook nog 4 transfers over (3 daarvan zijn pogi, remco & skjellmose), dus nu hier ook dilemma: de lie nu transfereren voor jorgenson, of wachten tot de ardennen voor andere 5-6m renner (& ronde van het baskenland afwachten). Voorlopig neig ik naar het tweede, maar andere inzichten zijn welkom
Ik had hem er na Samyn al uitgegooid... maar zijne vervanger is al even triestig bezig 😂 dus ik had nog een paar koersdagen op mijn tanden moeten bijten om dan een betere vervanger te kiezen. Principes nemen echter bijna altijd de bovenhand bij mij.
Heel gemakkelijk om achteraf te zeggen dat 8m teveel is he. Toch pakte iedereen hem mee dus 8m was zeker niet teveel. Volgensmij heb je vorig jaar ook wel onder een steen geleefd als je denkt dat De Lie geen 8m verdient
Goeie resultaten uiteraard maar nog altijd niet de top resultaten die een 7+ miljoen renner verantwoorden . En De Lie is uiteraard absolute kopman anders ging hij nooit zijn contract verlengen.
En iemand als Jorgenson? Die zal wss ook in de ardennen rijden en nu Laporte er niet is zal hij miss meer kansen krijgen. Maar ik twijfel ook om te wachten.
Ik zou hem er voor jorgensen willen uit doen, maar ik heb nog maar drie transfers, ik doe het direct als hij de klimklassiekers rijd maar dat is dus nog niet zeker, helaas.
ik heb ook nog 4 transfers over (3 daarvan zijn pogi, remco & skjellmose), dus nu hier ook dilemma: de lie nu transfereren voor jorgenson, of wachten tot de ardennen voor andere 5-6m renner (& ronde van het baskenland afwachten). Voorlopig neig ik naar het tweede, maar andere inzichten zijn welkom
Als je in Gent Wevelgem al niet veel kunt betekenen dan zal de ronde en parijs roubaix niets worden
Ik had hem er na Samyn al uitgegooid... maar zijne vervanger is al even triestig bezig 😂 dus ik had nog een paar koersdagen op mijn tanden moeten bijten om dan een betere vervanger te kiezen. Principes nemen echter bijna altijd de bovenhand bij mij.
De Nie 😄
Ik vraag me echt af hoe die aan een prijs van €8 miljoen komt, lijkt me puur op verwachtingen te zijn.
Ik spaar de transfer omdat ik niet iemand zie die in het vlaamse voorjaar nog meer punten zal pakken dan een ardennen man. (heb nog 4 transfers)
Ben ik blij dat die er na Samyn uit frustratie is uitgevlogen bij mij.
Degenen die hier antwoorden "laten staan" willen toch gewoon een concurrent minder? ;)
Ik zou hem er voor jorgensen willen uit doen, maar ik heb nog maar drie transfers, ik doe het direct als hij de klimklassiekers rijd maar dat is dus nog niet zeker, helaas.
Heb hem er al lang uitgegooid