Programma van de Lie is bekend 👇
Hij skipt toch een paar koersen waar hij 'makkelijker' een podium zou kunnen rijden zoals Kuurne, Samyn, Schelde en rijdt ook geen Dwars door Vlaanderen. Hij is natuurlijk een steen goede renner, maar bij mij komen de twijfels toch wel een beetje naar boven (er van uitgaande dat er keuzes gemaakt gaan moeten worden tussen hem Laporte, Philipsen...).
Wat denken jullie?
zeker nemen
Hier moet je niet twijfelen dit is een no-brainer De Lie ,samen met MvDP en WVA.Hij rijdt toch 7 klassiekers en skipt een paar om fris te zijn voor de belangrijke momenten.
Volgens pcs rijdt hij wel le samyn.
Ik volg hem op strava en die heeft toch zwaar getraind op de teide, nu hij de trainingsarbeid van een type wva aankan gaat hij denk ik dit jaar dicht eindigen in alle koersen tot en met de E3. Gezien zijn hoogtestage nu al afgerond is zou het mij verbazen dat hij dit jaar mikt op een topresultaat in de rvv en roubaix, al zie ik hem daar ook wel top 10 rijden.
Maakt hem een beetje minder interessant, maar ik zou er niet van verschieten als dit zijn doorbraak seizoen gaat zijn voor de grotere klassiekers..
Vorig jaar had ik nog De Lie Doubts, maar dit jaar geloof ik dat hij er zal staan. Als hij 9m gaat kosten dan wordt het echter een twijfelgeval. Idd Tahon je leest het goed, 8m zal wel genoeg zijn 😉.
Vorig jaar geskipt omdat hij de ervaring nog niet had en ik hem te duur vond. Na openingsweekend toch met de billen geknepen.. Nu heeft hij de ervaring wel. Zou me eigenlijk niet verbazen dat hij in sommige koersen finale rijdt dit jaar.
als dit zijn programma is dan is het inderdaad heel spijtig... Ik zie hem eigenlijk maar in een 3-4tal koersen dik scoren hier...
Idd. Vreemd maar bij Lotto verbaasd mij dat niet. Maakt hem idd een stuk minder een goede keuze. Weinig renners met naam die kleinere koersen rijden maakt het puzzelen nog moeilijker daar van de mindere goden de programma's niet of laat bekend zijn.