Ik heb hem er al uit gedaan voor de strade omdat ik zijn vedetten gedrag niet kon smaken (emotionele keuze maar ik sta toch al niet zo hoog dus kan ik mij dat wel permitteren) maar als ik hem nog had zou ik hem toch niet meteen eruit doen, wie weet voelt die zich begin volgende week kiplekker en gaat die meedoen aan Nokere en Bredene ipv MSR en dan gaat die mogelijks veel meer punten opbrengen. Ik zie hem niet zoveel meer sprokkelen in de grotere klassiekers maar die kleinere koersjes kan hij zeker wel winnen.
Ikzelf heb Pedersen en Merlier al dus zie niet echt voor wie ik De Lie er al uit zou doen. Gewoon laten staan dus, hij levert zeker nog punten op denk ik. Ik doe Pidcock eruit na MSR en heb dan nog 4 transfers voor Ardennen.
das indd een goeie. merlier kan 3 maal top 3 rijden, de lie is een vraagteken. natuurlijk de koersen die merlier rijd zijn meestal geen world, e, dus minder punten waard.
Kan inderdaad. Maar het was een transfer die ik deed om na MSR genoeg budget te hebben om Pogi -> Van aert te doen. Het omgekeerde heb ik gedaan voor Strade.
De Lie zijn programma zal aangepast worden geen MSR denk ik ,misschien de kleinere koersen ,de 2 voor of 1 voor MSR en 1 daarna op 20 maart en voor E3 ?
Volgens mij gaat lotto toch Van de Paar en Menten (zal tegen dan wel weer klaar zijn) uitspelen in de kleinere koersen. Bovendien heeft De Lie een beetje de buikvol met kleine koersen sinds dat akkefietje in Le Samyn
Gelukkig al er uit gedaan voor de Strade, Van Gils ingebracht.
Ik heb hem er al uit gedaan voor de strade omdat ik zijn vedetten gedrag niet kon smaken (emotionele keuze maar ik sta toch al niet zo hoog dus kan ik mij dat wel permitteren) maar als ik hem nog had zou ik hem toch niet meteen eruit doen, wie weet voelt die zich begin volgende week kiplekker en gaat die meedoen aan Nokere en Bredene ipv MSR en dan gaat die mogelijks veel meer punten opbrengen. Ik zie hem niet zoveel meer sprokkelen in de grotere klassiekers maar die kleinere koersjes kan hij zeker wel winnen.
Ikzelf heb Pedersen en Merlier al dus zie niet echt voor wie ik De Lie er al uit zou doen. Gewoon laten staan dus, hij levert zeker nog punten op denk ik. Ik doe Pidcock eruit na MSR en heb dan nog 4 transfers voor Ardennen.
De meeste zouden hem er zowieso niet uit doen dan? Wie denken jullie dat er vanaf nu nog het meeste punten haalt, De Lie of Merlier?
Ik heb hem na Samyn eruit gedaan voor Van Gils, blijkt een goede keuze te zijn geweest. (Voorlopig)
Als hij niet start in MSR gaat hij eruit voor Pedersen ipv Pidcock denk ik
De Lie zijn programma zal aangepast worden geen MSR denk ik ,misschien de kleinere koersen ,de 2 voor of 1 voor MSR en 1 daarna op 20 maart en voor E3 ?
Bron?