Wellicht zal hij dan Nokere en Denain rijden om terug competitieritme op te doen naar de koersen toe vanaf E3. Hij heeft nu Stade en Tirreno geskipt om evidente redenen.
Tenzij hij meegaat als materiaalman, zie ik hem daar wel op een fiets kruipen. Met zijn lijst veronderstel ik dat je procyclingstats bedoeld, maar die zijn enkel volledig correct indien het de vooravond is van een koers, derest staat er op onder voorbehoud. Je zou denken na het schandaal rond De Kleijn dat mensen niet meer blindelings staren op die info van hun, maar niet iedereen heeft daar blijkbaar uit geleerd
In dat geval sorry voor mijn verkeerde aanname, maar komt op hetzelfde neer. Alles wat online meer dan een week voor de start van een koers staat, is te nemen met een korrel zout. Er kunnen altijd aanpassingen gebeuren door dergelijke tragische voorvallen zoals bij Stefan
Respect dat hij dit deelt. Hij hoeft zich niet te verantwoorden. Ook niet voor de wielerfans (of wielermanagers). Ik heb hem niet in mijn team, maar ik gun hem een klassieker. Een mooi eerbetoon.
Wellicht zal hij dan Nokere en Denain rijden om terug competitieritme op te doen naar de koersen toe vanaf E3. Hij heeft nu Stade en Tirreno geskipt om evidente redenen.
rijd hij dan nokere? stond niet op zijn lijst toch?
Respect dat hij dit deelt. Hij hoeft zich niet te verantwoorden. Ook niet voor de wielerfans (of wielermanagers). Ik heb hem niet in mijn team, maar ik gun hem een klassieker. Een mooi eerbetoon.