Voila dat bedoel ik inderdaad die was uit PN gestapt.Maar MSR is met geen andere koers te vergelijken ,laatste 20 km knallen en een korte inspanning van 5 a10 min dat is geknipt voor Matthews .
Was Matthews ook niet uit PN gestapt omdat hij wat ziekjes was? Als het gewoon maagproblemen zijn dan zal die een paar dagen plat zijn maar ik verwacht hem dan nog wel in 3-4 wedstrijden waarin hij sowieso top 5-10 kan rijden. Ik weet niet of je hier een zekerheid voor in de plaats kan zetten die de laporte punten + een ardennentransfer zal opleveren.
Hou u vast aan de takke van de bomen ,Wout gaat vol in alle wedstrijden voor de overwinning : Hij heeft geweldige benen ,nu vrijdag het duel met MVDP heeft speciaal getraind op explosieviteit .Hij wilt alles.
Waarom zou Laporte geen goede uitslagen meer rijden? Het is niet omdat hij nu ziek is geworden of geweest want het draait allemaal om waardes ,elke renner bij Visma hebben ze getest zowel kerngezond als ziek zijnde en dan weten ze perfect ok , Christophe je kunt nu niet eten ,nu rust en gewoon lichte training doen vanaf maandag terug volle bak bv. Het is geen pannenkoek .ik zou geen transfer doen vanaf Amstel wel.
Is moeilijk om droog hij zal het goed doen of niet te antwoorden. Het is te zien als hij GW doet dan houd ik hem anders niet. Ik denk vooral dat zijn punten van DDV moeten komen, want daar zal WVA niet volledig rijden met zicht op de ronde denk ik.
Hopelijk krijgen we snel uitsluitsel over het al dan niet rijden van GW, want indien hij die niet rijdt wil ik hem al voor E3 wisselen. Anders zit je met duur dood gewicht op de bus.
Gelijk heb je, maar die Fransman reed vandaag ook een halve minuut voor t peloton op 15-20km van de meet, waar uiteindelijk de bloemen worden verdeeld ;)
Alle gekheid op een stokje : hij doet het idd maar om 5de te staan. Chapeau voor Marc
Ja,en ik had Merlier als kopman vandaag ,doe ik Phillipsen sta ik 3de,het is het spel wie kopman ?het is altijd een van de twee.Ik zou Laporte niet transferen bij Visma draait het om waarden in alle onderdelen ,ze hebben Christophe laten starten in MSR omdat hij nog goed was ,het is begonnen met de maag tijdens de rit ,wilde eten en het kwam er allemaal uit ,gevolg DNF..Nu weet ik van Wout dat ze bij Visma naar zijn waarden gaan kijken en dat waren niet de waarden die hij moest hebben dus uit voorzorg geen E3 ,GW? maar volgende woensdag is hij terug .Elke renner bij Visma moet een bijkomende test doen bij ziekte of andere redenen .Ze staan zo voor op de andere ploegen ,het is het nieuwe Sky maar moderner.Ik ga alles proberen om de overwinning te behalen voor iedere deelnemer van de wielermanager,het is mijn grootste wens ,veel prijzen gewonnen met dagzege bij de Goudenklassiekers van HLN..Maar het grote verschil is ik heb nog nooit zo dicht gestaan ,op zondag 31 maart na de ronde weten we meer ,als ik dan nog goed sta, dan komt het dichtbij.😂
Pivo staat er ook goed voor
Nog 3
Voila dat bedoel ik inderdaad die was uit PN gestapt.Maar MSR is met geen andere koers te vergelijken ,laatste 20 km knallen en een korte inspanning van 5 a10 min dat is geknipt voor Matthews .
Was Matthews ook niet uit PN gestapt omdat hij wat ziekjes was? Als het gewoon maagproblemen zijn dan zal die een paar dagen plat zijn maar ik verwacht hem dan nog wel in 3-4 wedstrijden waarin hij sowieso top 5-10 kan rijden. Ik weet niet of je hier een zekerheid voor in de plaats kan zetten die de laporte punten + een ardennentransfer zal opleveren.
Hou u vast aan de takke van de bomen ,Wout gaat vol in alle wedstrijden voor de overwinning : Hij heeft geweldige benen ,nu vrijdag het duel met MVDP heeft speciaal getraind op explosieviteit .Hij wilt alles.
Bedankt
Dan is de vraag, door wie vervang je laport?
Direct al met oog op de ardennen zoals skjelmouse. Of toch eerder iemand zoals jorgerson
Waarom zou Laporte geen goede uitslagen meer rijden? Het is niet omdat hij nu ziek is geworden of geweest want het draait allemaal om waardes ,elke renner bij Visma hebben ze getest zowel kerngezond als ziek zijnde en dan weten ze perfect ok , Christophe je kunt nu niet eten ,nu rust en gewoon lichte training doen vanaf maandag terug volle bak bv. Het is geen pannenkoek .ik zou geen transfer doen vanaf Amstel wel.
Is moeilijk om droog hij zal het goed doen of niet te antwoorden. Het is te zien als hij GW doet dan houd ik hem anders niet. Ik denk vooral dat zijn punten van DDV moeten komen, want daar zal WVA niet volledig rijden met zicht op de ronde denk ik.
Dit is echt een poll waar enkel insiders of Laporte zelf kunnen op antwoorden ...