Ik denk eraan om een minder gekozen transfer in te brengen, een soort van alles of niets om als enige in de minicomp extra punten te pakken. Dus wie zouden jullie nemen van deze namen: Gregoire, Madouas, Leknessund, Johannessen, Bilbao? Of helemaal niet doen en toch gaan voor een Healy?
Heb al Pidcock, MVDP, Van Gils, Skjelmose, Pogi, Benoot, Jorgensen.
Voor de geïnteresseerden: 't Is Ayuso geworden.
Madouas, maar met de klimmers die je al hebt zal je normaal gezien wel rap opschuiven.
Hoeveel punten moet je inhalen?
Bilbao leverde me vorig jaar wat puntjes op, maar of het dit jaar de beste pick is durf ik niet te zeggen.
Ik heb er SCHACHMANN in gefietst voor de lol. Eens zien wat dat geeft.
Met Ayuso maak je nog het verschil.
Gezien de mooie klimmers wie je al hebt. Ik sluit me aan bij uiteenzetting van de Kannibalen.
Moest budget een issue zijn denk ik aan volgende namen: Aranburu, G. Martin of McNulty. Zijn echt wel Jokers met een hoofdletter. En ik vermoed dat geld door de valpartijen geen factor zal zijn.
Ik heb ze alle drie in mijn ploeg 'van den Aldi' (renners van max 4 miljoen)
Ik vind Healy dan toch niet zo'n grotere zekerheid dan Grégoire, ik zou mss Ayuso overwegen want ik zie hem als (één van) de topfavoriet voor de WP, stel dat hij deze wint en top 10 rijdt in de Amstel, dan zie ik niemand beter scoren van de andere renners.
Ik zou zeggen mss Grégoire-Ayuso of zelfs Vlasov in de afwezigheid van zijn kopman.