Vroege poll: Merlier & Narvaez vs. Groves & Pithie? Op basis van de aankomsten acht ik Pithie tot veel kansen, maar van Groves is er weinig nieuws mbt de knie. Merlier in vorm maar zal Narvaez (of toch Ganna) zelf mee sprinten/elders punten verzamelen? 🤕
Hayter en Viviani zouden ronde van Hongarije starten. Dat maakt Ganna wel interessant voor 6M mocht hij weer meesprinten. Maar gaat hij het riskeren met de OS in gedachten?
Is Jakobsen de meerkost t.o.v. Ewan, Girmay, Dainese en Welsford waard als 4e sprinter? Welsford is niet top en van Ewan/Girmay weet ik niet of ze in form zijn.
De verdeling AK-sprinters wordt wel key inderdaad. Als ik het rittenprofiel bekijk, neig ik toch ook meer naar sprinters die een heuvel verteren (vb rit 3 en 4 zit nog een heuvel op het einde waar ik pure sprinters zie afhaken). En Merlier zie ik inderdaad afstappen richting 2e rustdag en kan je dan makkelijk wisselen. Qua klassementsmannen na Pogi vind ik het wel moeilijk, Arensman vind ik nog het interessantst en Bardet en O'Connor lijken ook in goeie doen. Van Cian weet ik niet goed wat te verwachten (eventueel later inwisselen?)
Opteren jullie ook voor een pure tijdrijder of een meer klassiek profiel met een goeie tijdrit?
Ik merk ook dat ik minder in de 2M-vijver moet vissen dan anders.
Ik heb nog wel een paar renners hiervoor op mijn shortlist staan: Ganna, Bjerg, Sheffield en Vernon. Even de ploeg en communicatie van Ineos afwachten.
Wie is na vandaag het meest interessant Bardet of Uijtdebroeks of allebei maar dan is dat in koste van O'connor of Arensman, met andere worden pak ik 3 van deze vier van 7M maar wie laat ik dan op dit moment thuis? ( als klassementsman heb ik ook Geraint Thomas 8M er in staan )
Wie lijkt jou dan interessant? Narvaez is interessant als ze niet met Viviani sprinten tenminste, ook Andresen maar daar hebben ze jakobsen en bij trentin zit dainese al. Fretin en Lapeira zijn ook interessante namen in die categorie maar staan voorlopig nog niet op de startlijst
Ik vind Bjerg (en Poels) alvast interessant genoeg, beiden al goed gereden dit seizoen.
zelfde verhaal; voor mij die 1m te duur, ik zie verschillende (betere) alternatieven zoals Rubio, Tiberi, Pithie, Albanese (?), Vernon zelf bij de 4m vind ik renners als Trentin, Storer en Poels interessanter.
Caruso reed vorig jaar een sterke Romandië dus ik baseer me daarop.
Thomas daarentegen was ook afzijdig in TOTA vorig jaar en 15e in dat deelnemersveld is echt niet spectaculair, maar deze editie toonde hij de laatste dag al beterschap door aan te vallen. Hij is alleszins beter dan vorig jaar.
Thomas eindigde echter vorig jaar 2e door het passieve gedrag van de favorieten en de vele vluchtetappes, veel favorieten sneuvelden ook onderweg (o.a. Hart-Evenepoel-Vlasov). Ik geloof er eigenlijk niet meer in, maar vorig jaar zei ik da took.
Je moet er niet in geloven in feite he, een geraint die 3e eindigt is perfect voor de wielermanager ook he. Bovendien waarschijnlijk 2 mooie resultaten in de lange tijdritten en hij is zijn geld al waard
Maar in de Sporza Manager staan alle namen die mogelijks de giro zouden kunnen rijden, dat is geen referentie want enkel grote namen zoals Mathieu, Remco, Wout, Jonas zijn weggenomen en dan nog renners waarbij er expliciet gezegd is geweest dat ze de giro niet zouden rijden.
Rubio of Tiberi? Kosten allebei 5M. Rubio heeft zich al bewezen in de Giro vorig jaar, terwijl Tiberi een heel goed voorjaar rijdt en in de Tour of the Alps mooi derde werd in het eindklassement.
Vroege poll: Merlier & Narvaez vs. Groves & Pithie? Op basis van de aankomsten acht ik Pithie tot veel kansen, maar van Groves is er weinig nieuws mbt de knie. Merlier in vorm maar zal Narvaez (of toch Ganna) zelf mee sprinten/elders punten verzamelen? 🤕
Hayter en Viviani zouden ronde van Hongarije starten. Dat maakt Ganna wel interessant voor 6M mocht hij weer meesprinten. Maar gaat hij het riskeren met de OS in gedachten?
Welke sprinters nemen jullie buiten Milan-Merlier-Kooij? Ik neem voorlopig nog Girmay en Groves (Ewan en uijtdebroeks zijn gesneuveld) en Pithie
Wie zijn de goedkope sprinters?
Wie zal er dit jaar kans maken op de superstrijdlust na De Gendt(2020), De Bondt(2021), MVDP(2022) en Gee(2023)?
Ik heb nog 1 plaats in te vullen: Rubio of Poels? Of ga ik toch beter voor Storer of Trentin?
Is Jakobsen de meerkost t.o.v. Ewan, Girmay, Dainese en Welsford waard als 4e sprinter? Welsford is niet top en van Ewan/Girmay weet ik niet of ze in form zijn.
Wie is na vandaag het meest interessant Bardet of Uijtdebroeks of allebei maar dan is dat in koste van O'connor of Arensman, met andere worden pak ik 3 van deze vier van 7M maar wie laat ik dan op dit moment thuis? ( als klassementsman heb ik ook Geraint Thomas 8M er in staan )
Vansevenant/Rubio
Vansevenant
Rubio
weet iemand wat de ideale verdeling is? Ik start voorlopig met 7 sprinters 2 klassemmentrenners en 6 kimmers
Wat met de franse hoop op smaakmakers Laporte en alaphilippe?
bjerg interessant genoeg of beter een sterke 2de rangssprinter van 4/3m die kan verassen?
Is Mauri Vansevenant de moeite waard? Weet iemand of Buitrago de Giro gaat rijden?
een renner die ik hier weinig hoor vallen is Majka. Kan een goed klassement rijden, is denk ik toch de laatste knecht voor Pogacar
Wat denken jullie van caruso en thomas (g)? Toch 2 mooie tijdritten die in hun kaart spelen? Meenemen of niet wat denken jullie?
Lenny of Daniël MARTINEZ
Lenny MARTINEZ
Daniël MARTINEZ
Rubio of Tiberi? Kosten allebei 5M. Rubio heeft zich al bewezen in de Giro vorig jaar, terwijl Tiberi een heel goed voorjaar rijdt en in de Tour of the Alps mooi derde werd in het eindklassement.
5M
Einer Rubio
Antonio Tiberi
what about: Woods en Rubio?
Wat vinden jullie van mijn eerste idee?
 Ik heb voorlopig: Pogacar - Kooj- Merlier - Milan - Groves - Dainese - Albanese - Rubio - Zana - Tiberi - Ganna - Arensman - Pithie - V. Paret-Peintre - Scaroni - Carr
Nog maar 1 uur tijd om een ploeg samen te stellen???????????????????