Hij rijdt er normaal minstens 5 waar ik hem zeker 3x top3 zie rijden (Nokere, Panne, Schelde) en in Gent/Parijs kan hij zeker ook nog een top15 rijden.
Heb hem er momenteel ook instaan, alleen spijtig dat ik daarvoor Zingle eruit moet laten...
Ik heb dat hln spel bij de vuelta ook eens uitgeprobeerd maar dat moet toch de saaiste manager zijn die ik al gedaan heb, echt manager kan je dat ook niet noemen want je hebt geen bank en weinig transfers. Ook de sporza manager kan qua spelbeleving flink uitgebreid worden maar die hln manager is toch nog triestiger in mijn beleving.
Geef ik je wel gelijk in, je kan maar 15 renners selecteren wat er bij Scorito 20 zijn. Als je meer renners kunt kiezen heb je toch wat meer variatie binnen de teams en kun je wat meer gokjes meenemen.
Ook nog eens geen bank zoals je vermelde en ook nog een koers minder dan bij Sporza.
Maar als je gratis mee kan doen (krant abo) dan doe ik nog altijd met veel plezier mee😄
Dit zou mijn team zijn, al schrijf ik me wel niet in.
De 4 overgebleven plekjes zijn ingevuld door 8m-8m-6m-3m met renners voor "kleinere" (sprint)koersen zoals nokere, le samyn, die ik best niet vertel.
Ik geloof namelijk meer in veel toppers nemen dan aan te vullen met een breed middenveld van tss de 14-20m
Vind het budget wel mooi, ik kom toch op een (mooi) gevarieerd team uit.
Momenteel 8 van 20M+, 4 van 10-20M en dan nog 3 van onder de 10M
Ook wel genoeg interessant opties voor een schappelijke prijs
Ik heb dat hln spel bij de vuelta ook eens uitgeprobeerd maar dat moet toch de saaiste manager zijn die ik al gedaan heb, echt manager kan je dat ook niet noemen want je hebt geen bank en weinig transfers. Ook de sporza manager kan qua spelbeleving flink uitgebreid worden maar die hln manager is toch nog triestiger in mijn beleving.
Matthews is niet erg hoog geprijsd vind ik. Hij zal wel niets winnen maar kan vaak wel wat in MSR, RVV, AGR...
Top ga er direct eens naar kijken
Bedankt voor de info, zal eens gaan kijken naar de prijzen van de renners uit nieuwsgierigheid
Ok proficiat helaas verkeerde forum