Ik heb Hagenes, maar ik heb ook WVA, Laporte en Tratnik. Aangezien ik na msr Pidcock wil transfereren naar een 7M, twijfel ik om Hagenes te nemen. Als Van Baarle goed is kan ik die dus niet meer nemen aangezien ik niet meer Jumbo's kan nemen. Moeilijk want ik geloof wel in Hagenes, maar ook sterk in Tratnikš¤
Ja vandaar mijn dillema. Sheehan zal idd wel veel rijden, maar gaat hij ook veel punten pakken? Hagenes zie ik echt wel een semi klassieker winnen + teampunten (als hij veel koersen rijdt tenminste)
Ik zie bijna elke koers, en natuurlijk ontgaat mij wel eens iets, en eerlijk gezegd had ik voor dit forum nog nooit van de heer Sheehan gehoord. Misschien is hij de revelatie of hij wordt een wielermanager legend zoals Blake Quick. š
De winnaar van kuurne? Ja hallo, dan kan je over iedereen zo redeneren
Ik heb Hagenes, maar ik heb ook WVA, Laporte en Tratnik. Aangezien ik na msr Pidcock wil transfereren naar een 7M, twijfel ik om Hagenes te nemen. Als Van Baarle goed is kan ik die dus niet meer nemen aangezien ik niet meer Jumbo's kan nemen. Moeilijk want ik geloof wel in Hagenes, maar ook sterk in Tratnikš¤
Moeilijk te zeggen omdat voor Hagenes nog maar Ć©Ć©n koers bevestigd is. Sheehan rijdt wel veel, dus op dit moment nog moeilijk te vergelijken.