Even verder op dit Giro topic, ik heb al een lijstje gemaakt van renners dus neem mss notitie haha
Musthaves lijken mij Pogacar en Kooij
-bij sprinters: Kooij> Milan > Merlier> Welsford (met Van Poppel als goede leadout) > Jakobsen > Ewan>Molano
Voorlopig moet je dan wel zeker Kooij en Milan nemen (en wss ook Welsford)
-bij klimmers/GC: Pogacar>Carthy (maakte van de giro dit jaar een doel)> Uijtdebroeks (moet vooral bevestigen en beter worden nog)> Rubio (ben eigenlijk moreel verplicht om hem mee te nemen) > Plapp > Martinez > Dunbar
Graag vermeld ik nog Tiberi en Poels bij Bahrein die goed rondrijden in Cataloniƫ nu.
-algemeen: Pithie (zal ontbolsteren), Poole, Vernon, Zana (altijd goed in Giro)
-dark horses: Dinham (herinner Glasgow), Frigo
-twijfels bij Wout Van Aert (minder kansen met Kooij) en Thijssen
Hopelijk helpt jullie dit in jullie globale beeld voor de giro, maar eerst nog veel succes bij deze manager!
(startlijsten totaal nog niet compleet dus kan wss renners vergeten zijn)
Ik moet eerst nog een beetje parcourskennis opdoen voor ik hier aan begin, maar ideeƫn ruilen kan geen kwaad zeker? Carthy moet al goedkoop zijn als ik hem erin zet. Tiberi had ik al vroeger stappen voorwaarts zien zetten. Maar ja toen kwam de kat.
Poole had wel stukken gemaakt in Tirreno dacht ik dus diens herstel nog afwachten. Bij dsm zal Andresen helaas in de schaduw van Jakobsen moeten opereren. Had hem graag zijn kans zien gaan.
Even verder op dit Giro topic, ik heb al een lijstje gemaakt van renners dus neem mss notitie haha
Musthaves lijken mij Pogacar en Kooij
-bij sprinters: Kooij> Milan > Merlier> Welsford (met Van Poppel als goede leadout) > Jakobsen > Ewan>Molano
Voorlopig moet je dan wel zeker Kooij en Milan nemen (en wss ook Welsford)
-bij klimmers/GC: Pogacar>Carthy (maakte van de giro dit jaar een doel)> Uijtdebroeks (moet vooral bevestigen en beter worden nog)> Rubio (ben eigenlijk moreel verplicht om hem mee te nemen) > Plapp > Martinez > Dunbar
Graag vermeld ik nog Tiberi en Poels bij Bahrein die goed rondrijden in Cataloniƫ nu.
-algemeen: Pithie (zal ontbolsteren), Poole, Vernon, Zana (altijd goed in Giro)
-dark horses: Dinham (herinner Glasgow), Frigo
-twijfels bij Wout Van Aert (minder kansen met Kooij) en Thijssen
Hopelijk helpt jullie dit in jullie globale beeld voor de giro, maar eerst nog veel succes bij deze manager!
(startlijsten totaal nog niet compleet dus kan wss renners vergeten zijn)