Klopt het op sporza dat Hirschi 9 klassiekers rijdt? Staat alvast nog niet op procyclingstats en ook niet op de sheet die op de leadout staat alleszins...
Volgens mij ga je hem moeten hebben. Grote kans op teampunten in strade en LBL (en mss fleche) + rijdt een uitgebreid programma zonder uitgesproken kopman, krijgt dus veel kansen.
Vorig jaar was hij echt top in de wereld in het najaar, als hij die vorm doortrekt wordt hij een must-have in het voorjaar. Naar mijn gevoel staat hij ook boven Wellens in de rangorde.
Klopt zeker, maar ik vind het juist interessant dat hij ook al een ruim programma voor de Ardennen rijdt. Als je hem al van in het begin zet in de hoop dat hij ook eerder al punten sprokkelt (waar hij volgens mij wel de capaciteiten voor heeft), win je eigenlijk een transfer op het einde. Daarom vind ik mannen als Powless en Mohoric ook zo interessant.
Zou jij hem er boven Wellens in je team inzetten? Of liever beide? Ik twijfel nu ook toch, maar denk dat Wellens toch in het begin heel wat punten kan sprokkelen en Hirschi was nog niet echt in grote doen in de Algarve al hoeft dat niets te betekenen.
Ja dat klopt wel. Maar zou wel goed kunnen uitdraaien. Ik ben er nog niet uit. Meeus versus Thijssen is ook nog een twijfelgeval voor mij. Och, nog een paar dagen/nachten tijd 😀
Als je al Meeus hebt kan je zeker voor Hirschi gaan ipv Girmay, mss vind je ook nog een manier om ergens 1M vrij te maken om Meeus-> Thijssen. Ik zou dat alleszins wel proberen want Meeus heeft wel uitgebreid programma maar veel koersen die wat zwaar zijn + welsford start er in een paar wat niet in zijn voordeel speelt natuurlijk. Desondanks blijft Meeus een prima keuze hoor.
Da's inderdaad de overweging. Thijssen gaat vrijwel zeker punten halen in de sprintklassiekers, terwijl het maar de vraag is of Meeus gaat scoren in de kasseikoersen. Nog even over slapen...
Volgens mij ga je hem moeten hebben. Grote kans op teampunten in strade en LBL (en mss fleche) + rijdt een uitgebreid programma zonder uitgesproken kopman, krijgt dus veel kansen.
Vorig jaar was hij echt top in de wereld in het najaar, als hij die vorm doortrekt wordt hij een must-have in het voorjaar. Naar mijn gevoel staat hij ook boven Wellens in de rangorde.
Heel mooi programma. Nog eentje die bijna het hele voorjaar actief is. Ik overweeg sterk om hier Girmay voor op te offeren.
Mooi programma inderdaad. Ik hou hem in de gaten de komende weken.
Staat wel op prc